اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای شورای اسلامی شهر رشت:

برای توقف مشکلات رشت وارد عرصه رقابت شدم

کاندیدای شورای اسلامی شهر رشت گفت: مسائل و شرایط کنونی شهر رشت به نحوی در حال پیشروی است که برای توقف آن پا به میدان گذاشتم.

برای توقف مشکلات رشت وارد عرصه رقابت شدم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی برگستان عصر امروز در جمع جوانان این شهرستان با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: انتخابات یکی از میادین مشارکتی مهم سیاسی و اجتماعی با توجه به اصل مردم‌سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه مشارکت ملت در روز انتخابات امری ضروری و بسیار مهم محسوب می‌شود، تصریح کرد: مشارکت همراه با بصیرت و انتخابی آگاهانه کشور را به سمت و سوی موفقیت و توسعه بیشتر رهنمود می‌کند.

کاندیدای شورای اسلامی شهر رشت به دلایل اصلی حضور خود در عرصه انتخابات اشاره کرد و افزود: مسائل و شرایط کنونی شهر رشت به نحوی در حال پیشروی است که برای توقف آن باید پا به میدان گذاشت.

وی ادامه داد: این اقدام و حس حضورم در عرصه انتخابات پس از جریان اخیر شورای شهر رشت به نسبت پررنگ‌تر از گذشته شد.

برگستان با بیان اینکه با شعار روحیه «جهادی، مدیریت انقلابی و شهر آرمانی» وارد انتخابات شده‌ام، یادآور شد: تکیه بر مباحث فرهنگی از اولویت‌های انتخاباتی بنده است.

برگستان، مباحث فرهنگی و توجه به آن را بسیار مهم و مؤثر در روند امور اجرایی کشور دانست و بیان کرد: در واقع تمام مشکلات کنونی اداره کشور ناشی از فقر فرهنگی افراد در عرصه‌های مختلف است.

وی مشکل موفق نبودن شورای قبلی شهر رشت را عدم توجه و تسلط بر مباحث فرهنگی جامعه ذکر کرد.

کاندیدای شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شاه کلید حل معضل کشور و حتی شهر رشت در حوزه فرهنگی نهفته است، اذعان کرد: برای بهبود شرایط فعلی باید به روحیه نخستین انقلاب اسلامی باز گردیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی به واسطه کج‌روی‌های برخی از افراد بر جامعه تحمیل شده است که با اتحاد و تدبیر درست از بین می‌رود.

برگستان به برنامه‌های آینده مدون و اساسی خود اشاره کرد و متذکر شد: اداره شهر یا کشور با برنامه‌های زیادی در حال پیشروی است اما مشکل محوری در دو حوزه برجسته و مهم خلاصه می‌شود.

وی، اجرایی نکردن برنامه‌های درست و منطقی را از جمله مشکلات مذکور برشمرد و یادآور شد: بدون برنامه مدون و درست، مدیریت شهرها حتی برای یک روز نیز میسر نمی‌شود.

این کاندیدا، برنامه‌ریزی را رکن محوری مدیریت شهری خواند و افزود: در بخش برنامه‌ریزی در مرحله نخست حوزه‌های مختلف شهر را باید طبق نیازهای آن با دقت تفکیک کرد.

وی اضافه کرد: برخی برنامه‌ریزی‌های عمومی و بخشی دیگر با توجه به موقعیت جغرافیایی اختصاصی همان شهر و منطقه است و در مراحل بعدی نیز تمام مسایل و مشکلات مربوط به این حوزه‌ها با مشارکت متخصصان امر برطرف می‌شود.

برگستان با رد بخشی‌نگری در برنامه‌ریزی‌های اجرایی، متذکر شد: پررنگ سازی یک مشکل نباید موجب کم‌رنگی بار استرس و فشار کاری از بخش‌های دیگر شود.

وی با بیان اینکه مشکلات زیربنایی شهر از اولویت‌های خاصی برخوردار است، تصریح کرد: مدیریت شهری با یک برنامه‌ریزی همه جانبه در راستای برطرف شدن مشکلات باید هماهنگ و متوازن باشد.

به گزارش فارس، مرتضی برگستان متولد 1358 در رشت بوده و کارشناس ارشد رشته مدرسی معارف اسلام گرایش مبانی نظری از دانشگاه تهران و استاد دانشگاه و کارشناس فرهنگی است.

وی اکنون کاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت بوده و تنها ستاد انتخاباتیش در انتهای خیابان معلم این شهر واقع شده است.

انتهای پیام/84003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول