اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشکر اساتید اصولگرای اصفهان از کناره گیری حدادعادل

جمعی از اساتید دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان اصفهان در بیانیه‌ای ضمن تشکر از انصراف غلامعلی حدادعادل پیروزی اصولگرایی را در پرتو اتحاد ارزیابی کردند.

تشکر اساتید اصولگرای اصفهان از کناره گیری حدادعادل

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جمعی از اساتید دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان اصفهان در بیانیه‎ای از کناره‌گیری غلامعلی حدادعادل به نفع گفتمان اصولگرایی تشکر کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: از حضور با شکوه غلامعلی حدادعادل در عرصه انتخابات ریاست جمهوری که در اجرای تدبیر رهبر عزیز انقلاب اسلامی در موضوع حماسه سیاسی حضور و شرکت فعال داشته‎اند نیز قدردانی می‎کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: به دلیل تقویت وحدت اصولگرایان در انتخابات پیش‎رو انصراف و کناره‎گیری خود را به نفع گفتمان اصولگرایی اعلام کردند.

همچنین در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: از دیگر عزیزان و کاندیدهای جریان اصولگرائی هم درخواست داریم با هدف وحدت حداکثری و امکان رأی‌آوری به نفع یکی از کاندیداهای اصولگرا انصراف خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/63012/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول