اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش بانوان باشگاه فولاد ماهان:

بحثی درباره انحلال تیم‌های بانوان باشگاه ماهان وجود ندارد

مسئول ورزش بانوان باشگاه فولاد ماهان گفت: از لحاظ فنی تیم‌های بانوان باشگاه عملکرد خوبی داشته‌اند؛ از این رو بحثی در مورد انحلال هیچ‌کدام از این تیم‌ها وجود ندارد.

بحثی درباره انحلال تیم‌های بانوان باشگاه ماهان وجود ندارد

مهری پیرجمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیئت مدیره باشگاه هنوز تصمیم‌گیری نهایی خود را در مورد رشته‌های ورزشی بانوان باشگاه ماهان اعلام نکرده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی باشگاه ماهان در بخش بانوان تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان لیگ برتر تیراندازی با کمان بانوان اعلام شده است، تیم بانوان ماهان خود را برای حضور در این مسابقات آماده می‌‌کند.

مسئول ورزش بانوان باشگاه فولاد ماهان درباره احتمال افزایش تیم‌های بانوان اضافه کرد: پیشنهاد چند رشته ورزشی که در استان اصفهان ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوبی را داشته است و می‌تواند جایگاه خوبی در سطح کشوری به دست بیاورد را به هیئت مدیره باشگاه ارائه خواهیم کرد تا تصمیم نهایی در این باره گرفته شود.

وی ادامه داد: اضافه شدن رشته‌های جدید به تصمیم هیئت مدیره و بودجه مصوب برای بخش بانوان بستگی دارد.

پیرجمال درباره احتمال کم شدن رشته‌های زیرپوشش باشگاه ماهان تاکید کرد: در سال گذشته تیم‌های زیرپوشش باشگاه در مجموع بهترین نتیجه را نسبت به سال‌های گذشته کسب کردند و از لحاظ فنی دلیلی برای کنار گذاشتن این تیم‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/63006/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول