اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بیمارستان رخ داد

تولد نوزادی در آمبولانس 115

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: نوزادی که زمان تولدش فرا رسیده بود، توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ سورشجان در آمبولانس به دنیا آمد.

تولد نوزادی در آمبولانس 115

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان چهارمحال و  بختیاری، امیر معتمدی دهکردی اظهار کرد: نوزادی که زمان تولدش فرا رسیده بود، توسط پرسنل اورژانس 115 سورشجان در آمبولانس به دنیا آمد.

وی افزود: با اعلام ماموریت به پایگاه اورژانس 115 شهر سورشجان، تکنسین‌های اورژانس 115 بلافاصله به محل اعزام شدند و آمبولانس در راه بیمارستان هاجر (س) شهرکرد بود که با توجه به بعد مسافت و شرایط بد مادر باردار و فرا رسیدن زمان زایمان، این امر توسط پرسنل اورژانس 115 در آمبولانس انجام شد.

معتمدی دهکردی اضافه کرد: کارشناسان اورژانس 115 توانستند نوزاد را به سلامت به دنیا آورند و تمامی اقدامات درمانی را برای این مادر و فرزند انجام دهند و با شرایط استیبل به بخش لیبر و نوزادان بیمارستان هاجر (س) شهرکرد منتقل کنند.

انتهای پیام/68001/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول