اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

ائتلاف اصولگرایان موجب پیروزی آن‌ها می‌شود

امام جمعه موقت اهواز گفت: مطمئنا اصولگرایان با ائتلاف یکدیگر شکست نمی‌خورند و اگر در دور اول پیروز نشوند در دور دوم پیروز خواهند شد.

ائتلاف اصولگرایان موجب پیروزی آن‌ها می‌شود

آیت‌الله محسن حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: نامزدها نباید به خاطر چهار رای ناقابل خون شهدا را زیر سوال ببرند چرا که کارآمدی نظام نتیجه خون شهدا و امام راحل است.

وی با بیان اینکه کاندیداها نباید نسبت به نظام جفا کنند، بیان کرد: فضای انتخاباتی حاکم بر کشور بسیار گرم، خوب و هوشمندانه پیش می‌رود و امیدواریم در 24 خردادماه با حضور حداکثری مردم شاهد خلق یک حماسه سیاسی باشیم.

امام جمعه موقت اهواز گفت: مناظرات باعث روشنگری بیشتر مردم شد و مواضع کاندیداها را شفاف‌تر و قدرت انتخاب مردم را بیشتر کرد.

وی ادامه داد: همچنین مناظرات موجب شد افرادی که به منطق رهبر و امام معتقدند بارزتر و کسانی که از حیث کارآمدی نظام و ارتباط با اجانب پایشان می‌لنگد شناخته شوند.

حیدری گفت: مردم می‌توانند پس از مناظرات مواضع و سخنان نامزد‌ها را مورد مقایسه قرار دهند و با معیارهای اسلامی بسنجند.

وی همچنین عنوان کرد: قطعا کسانی که خون شهدا را نادیده گرفته و در حق نظام جفا می‌کنند آینده‌ای تاریک و ناامید کننده را به تصویر می‌کشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اجماع اصولگرایان در روند انتخاباتی آنان تاثیرگذار است، بیان کرد: مطمئنا اصولگرایان با ائتلاف یکدیگر شکست نمی‌خورند و اگر در دور اول پیروز نشوند در دور دوم پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول