اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت نجات غریق خراسان‌رضوی:

کلاس نجات غریق در مشهد برگزار می‌شود

سرپرست هیئت نجات غریق خراسان‌رضوی از برگزاری کلاس نجات غریق درجه دو ویژه بانوان و آقایان در مشهد خبر داد.

کلاس نجات غریق در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، علی پورلطیفی اظهار داشت: یک دوره کلاس نجات غریق درجه دو ویژه بانوان و آقایان قبول شده در آزمون ورودی اردیبهشت ماه امسال، از روز 25 خرداد ماه در مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون نجات غریق درجه دو آقایان و بانوان، افزود: این آزمون هر ماه با به حد نصاب رسیدن تعداد متقاضیان، از سوی هیئت نجات غریق خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت نجات غریق خراسان‌رضوی از آمادگی این هیئت برای برگزاری دوره‌های غواصی خبر داد و اظهار داشت: این کلاس‌ها در طول سال در استخرهای بهمن و کوثر ویژه آقایان و آبی هشتم ویژه بانوان مشهد دایر است.

پورلطیفی همچنین از برگزاری دوره آمادگی و توجیهی ناجیان مشغول به کار در روز 23 خرداد ماه در سبزوار خبر داد و یادآور شد: حدود 700 ناجی مرد و زن استان در ماه جاری در دوره‌های آمادگی و توجیهی که در شهرستان مشهد و نیشابور برگزار شده است، شرکت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در فروردین ماه امسال نیز چهار دوره آموزش نجات غریق ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر زیر 16 سال با حضور 60 نفر شرکت کننده در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/70006/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول