اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌ای اعلام شد

حضور پرشور و حماسی جامعه ورزش پای صندوق‌های رأی

ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی استان اصفهان همگام با دیگر مردم کشورمان جمعه به پای صندوق‌های رأی می‌روند.

حضور پرشور و حماسی جامعه ورزش پای صندوق‌های رأی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور پر شکوه جامعه ورزش در پای صندوق‌های رأی شد.

در این بیانیه آمده است: شرکت در انتخابات از وظایف شرعی و قانونی همه مردم ایران اسلامی است، به همین منظور جامعه ورزش استان اصفهان جمعه به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

استکبار جهانی پس از شکست در میدان نبرد، تهاجم فرهنگی را در پیش گرفت ولی با تدبیر و هشدارهای مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت بالای مردم، این توطئه نیز خنثی و بی‌اثر شد.

قبل از شکل گیری انقلاب اسلامی، ایران در دست آمریکایی‌ها بود و در تمامی عرصه‌ها از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تصمیم‌گیر بودند و رژیم طاغوت نیز به عنوان مجری این سیاست‌ها به شعور ملت عاشورایی ایران توهین می‌کرد.

امروز نیز ملت ایران آن روزها را فراموش نکرده و دوست ندارند، کشور ایران تحت سلطه کشورهای بیگانه باشد و به همین خاطر نیز همواره در صحنه و گوش به فرمان رهبری هستند تا ایران از گزند دشمنان در امان بماند.

به طور حتم ملت ایران در این روز حماسی نیز در صحنه حاضر خواهند شد تا به دشمنان نشان دهند که به هیچ وجه از وظیفه ملی و دینی خود دست بر نمی‌دارند و همواره پاسدار خون شهدا، آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و ارزش‌های انقلاب و تابع ولایت و رهبری هستند.

انتهای پیام/63006/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول