اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 14 تا 17 خرداد

300 مبلغ به سراسر کشور اعزام می‌شوند

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 300 مبلغ به سراسر کشور از 14 تا 17 خرداد خبر داد.

300 مبلغ به سراسر کشور اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به 14 و 15 خرداد اظهار کرد: این ایام یادآور حماسه، عزا، ماتم و حرکت انقلاب اسلامی و جوشش انقلاب حماسه‌ساز امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به اهمیت اعزام مبلغ از 14 تا 17 خرداد گفت: تبیین معارف اسلامی، معرفی و تبیین سیره پیامبر اکرم(ص)، تبیین ابعاد شخصیتی نبی مکرم اسلام(ص)، تبیین دستاوردهای نظام و ترویج معارف اسلامی و قرآنی و رسالت مردم در برابر انقلاب اسلامی از جمله اهداف اعزام مبلغ در این ایام است.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پاسداشت انقلاب، حفظ و نگهداری دستاوردهای نظام، دشمن‌شناسی و غرب‌شناسی، مسئله ولایت فقیه، مشارکت جدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، معرفی شاخصه‌های کاندیدای اصلح، تبیین وظیفه شرعی، دینی و اخلاقی مردم در انتخابات و دعوت مردم به وحدت و یکپارچگی را از اهداف اعزام مبلغ در این ایام ذکر کرد.

وی از اعزام 300 نفر مبلغ به سراسر کشور ویژه ارتحال امام خمینی(ره) و مبعث رسول اکرم(ص) خبر داد و افزود: دفتر تبلیغات بر اساس رسالت خود اقدام به اعزام مبلغان متخصص، فعال و نخبه برای پوشش حداکثری تبلیغ در این ایام می‌کند.

موسوی یادآور شد: برپایی مراسم‌های عزاداری ویژه سالگرد امام خمینی(ره) و شهادت امام موسی کاظم(ع)، جشن با شکوه عید مبعث، تبیین مباحث اخلاقی، دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، لبیک به ندای رهبر، استحکام و تقویت پایه‌های نظام و انتخاب ریاست جمهوری اصلح از جمله اقدامات مبلغان در ایام تبلیغ است.

وی اقامه نماز جماعت، سخنرانی، همراهی با کاروان‌های عزاداری ویژه سالگرد امام خمینی(ره)، برپایی جشن مبعث، تشکیل حلقه‌های معرفت در زمینه حماسه سیاسی، دستاوردهای انقلاب و اخلاق نبوی را از اقدامات دیگر مبلغان در ایام تبلیغ ذکر کرد.

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مبلغان از 14 تا 17 خرداد در مناطق تبلیغی خود حضور پیدا می‌کنند و به تبلیغ می‌پردازند.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول