اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند:

مشکل من سه قهرمانی گیتی‌پسند بود/ طاهری در ماهان هم بعد از قهرمانی مرا کنار گذاشت

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: مشکل و ایراد بزرگ من این بود که برای باشگاه گیتی‌پسند سه قهرمانی آوردم و به این دلیل مرا کنار گذاشتند و سرمربی غیر بومی آوردند.

مشکل من سه قهرمانی گیتی‌پسند بود/ طاهری در ماهان هم بعد از قهرمانی مرا کنار گذاشت

علیرضا افضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به انتخاب سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار کرد: در این مدتی که هدایت تیم گیتی‌پسند را بر عهده داشتم، سه قهرمانی با این تیم کسب کردم اما تصور می‌کنم اگر با این تیم نتیجه نگرفته بودم، برخورد بهتری با من انجام می‌دادند.

وی با ابراز بی‌اطلاعی نسبت به تصمیم باشگاه گیتی‌پسند بیان کرد: دلیل این انتخاب را باید از باشگاه جویا شوید، اما به من گفته‌اند که نظر هیئت مدیره بوده که من سرمربی این تیم نباشم.

سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند با گلایه شدید از رفتار مدیریت باشگاه تاکید کرد: زمانی که با تیم ماهان به قهرمانی دست پیدا کردم، آقای طاهری که آن زمان مدیر عامل باشگاه بود، مرا کنار گذاشت.

وی ادامه داد: زمانی که مرا از سرمربیگری ماهان کنار گذاشتند، یک مربی بومی جانشین من شد، اما متاسفانه گیتی‌پسندی‌ها یک مربی غیر بومی را جایگزین من کرده‌اند.

افضل درباره برنامه آینده خود نیز گفت: هنوز از شوک این اتفاق بیرون نیامده‌ام، اما تا پایان هفته جاری در مورد وضعیت آینده‌ام تصمیم‌گیری می‌کنم و در صورتی که با تیمی نیز به توافق نرسم، بازی‌های گیتی‌پسند را دنبال خواهم کرد.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول