اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد

بازسازی 4800 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده اهر / 3 هزار واحد مسکونی در دست اجرا

فرماندار اهر از بازسازی 4 هزار و 800 واحد مسکونی در مناطق روستایی آسیب دیده از زلزله خبر داد و گفت: 3 هزار واحد مسکونی نیز در دست اجرا است.

بازسازی 4800 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده اهر / 3 هزار واحد مسکونی در دست اجرا

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار کرد: کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن رعایت حریم و حفظ آبروی افراد و پرهیز از تخریب رقبا و رعایت اخلاق انتخاباتی برای حضور حداکثری در انتخابات تلاش مضاعف کنند.

این مقام مسئول افزود: هم اکنون بیش از 106 هزار نفر از شهروندان و روستائیان واجد شرایط رأی دادن هستند و با همکاری ادارات و نهادها بیش از 4 هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و خدماتی با ستاد انتخابات شهرستان اهر همکاری خواهند کرد.

این مقام مسئول رضایتمندی مردم را بزرگ‌ترین افتخار برای مسئولان و مدیران شهرستان عنوان کرد و افزود: باید با پرهیز از هرگونه کاغذ بازی‌های بی‌مورد در تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی، در قسمتی دیگر از سخنان خود از بازسازی 4 هزار و 800 واحد مسکونی در مناطق روستایی آسیب دیده از زلزله خبر داد و افزود: 3 هزار واحد مسکونی نیز در دست اجرا است.

فرماندار اهر با اشاره به کم دوام بودن اکثر اماکن روستایی گفت: اعطای تسهیلات کم‌بهره با معرفی و نظارت بنیاد مسکن به متقاضیان نوسازی اماکن روستایی بدون محدودیت پرداخت می‌شود.

فرماندار اهر افزود: ستاد جذب سرمایه‌گذاری شهرستان با همکاری ادارات و نهادهای ذیربط آماده ارائه خدمات ویژه در راستای توسعه و اشتغال شهرستان به سرمایه گذاران نیست.

انتهای پیام/60003/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول