اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی خبر داد

19 هزار عقد قرداد با بانک‌ها برای استفاده از تسهیلات اعطایی به مناطق زلزله‌زده

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی از عقد قرارداد بیش از 19 هزار مورد با بانک‌ها برای استفاده از تسهیلات اعطایی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خبر داد.

19 هزار عقد قرداد با بانک‌ها برای استفاده از تسهیلات اعطایی به مناطق زلزله‌زده

قربان محمدی امروز در گفت‌و‌گو با فارس گفت: تاکنون 19 هزار و 25 مورد عقد قرار دارد با بانک‌های عامل برای استفاده از تسهیلات اعطایی به مناطق زلزله‌زده ارسباران از طرف متقاضیان صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی افزود: از این تعداد 12 هزار و 601 واحد به اتمام رسیده و به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی در تشریح روند کاری واحدهای باقی مانده نیز گفت: از واحدهای یاد شده در مجموع 14 هزار و 704 واحد به مرحله سقف‌ریزی و 17 هزار و 531 واحد به مرحله بتن‌ریزی و فونداسیون رسیده‌اند.

محمدی، درباره هدف‌گذاری صورت گرفته برای این مناطق تصریح کرد: احداث 20 هزار واحد در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی هدف‌گذاری شده بود. 

 

 وی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود تا ساخت‌وساز واحدهای مسکونی تا نخستین سالگرد زلزله ارسباران در آذربایجان‌شرقی به اتمام برسد.

 محمدی افزود: در این رابطه هماهنگی لازم با مدیران ستادهای معین فعال در استان، مسئولان استانی و شهرستان‌های حادثه دیده به منظور آغاز سریع ادامه روند بازسازی در مناطق انجام شده است. 

به گزارش فارس، 25 هزار و 689 واحد مسکونی در 555 روستای مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در اثر زلزله 21 مرداد و پس‌لرزه‌های آن دچار آسیب شدند که از این تعداد 19 هزار و 543 واحد جزو واحدهای تخریبی و 6 هزار و 146 واحد جزو واحدهای تعمیری محسوب می‌شوند. 

انتهای پیام/60001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول