اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان هفته

گرد و غبار همچنان مهمان همدان است

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: با شرایط نسبتاً ناپایدار در جو منطقه که موجب تشکیل طوفان‌های گرد و خاک در عراق شده تا پایان هفته گرد و غبار برای استان پیش‌بینی می‌شود.

گرد و غبار همچنان مهمان همدان است

شهرام حکیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره وضعیت آلودگی هوای همدان اظهار کرد: با توجه به شرایط نسبتاً ناپایدار در جو منطقه که موجب تشکیل طوفان‌های گرد و خاک در عراق شده است تا پایان هفته گرد و غبار برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص شدت و ضعف ریزگردها در همدان تصریح کرد: این شرایط در منطقه به تناوب فرق می‌کند که در شهر ما نیز شدت و ضعف آن تغییر می‌کند اما ممکن است که پنج‌شنبه میزان آلودگی تشدید شود.

کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به وضعیت هوای همدان نیز اضافه کرد: آسمان استان برای دو تا سه روز آینده صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد به همراه گرد و غبار است.

وی از افزایش دمای هوای همدان خبر داد و افزود: از فردا درجه حرارت هوا حدود دو درجه افزایش می‌یابد.

حکیمی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته دمای شهر همدان بین 10 و 28 درجه در نوسان بود و بالاترین میزان دمای ثبت شده فامنین با 30 درجه و پائین‌ترین دمای ثبت شده 6.5 درجه در اسدآباد است.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول