اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

44 روز تا آغاز لیگ برتر

بختیاری‌زاده و فریاد شیران همکاران مایلی کهن در صبا شدند

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم دو تن از همکاران خود را برای حضور موفق صبا در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی کرد.

بختیاری‌زاده و فریاد شیران همکاران مایلی کهن در صبا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، 44 روز دیگر تا آغاز بازی‌های سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و سرانجام تکلیف تیم فوتبال صبای قم نیز برای حضور در فصل جدید این مسابقات مشخص شد.

صبای قم بعد از آخرین بازی خود در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که روز 20 اردیبهشت ماه برابر مس کرمان برگزار کرد و یک روز بعد از آن مهلت نقل و انتقالات لیگ سیزدهم آغاز شد، تا به امروز زمان زیادی را برای شروع برنامه‌های آماده‌سازی خود در لیگ سیزدهم از دست داده است.

سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان بر سر اینکه در نهایت چه کسی هدایت صبای قم را در فصل جدید لیگ برتر بر عهده می‌گیرد، محمد مایلی کهن سرمربی نماینده فوتبال استان قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد و این مربی کارکشته و با دانش صبا را در لیگ برتر هدایت خواهد کرد.

مایلی کهن پنج‌شنبه نهم خرداد ماه با حضور در شهر مقدس قم دیداری با مسئولان باشگاه صبای قم داشت و از نزدیک با آنها در خصوص نحوه همکاری و هدایت تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مذاکره کرد و به توافق نهایی رسید.

این مربی با سابقه و با دانش بلافاصله قم را به سمت تهران ترک کرد تا برنامه‌های خود را برای آغاز کارهای آماده‌سازی و تمرینات تیم صبای قم در لیگ سیزدهم تدوین کرده و به مسئولان باشگاه صبا اعلام کند و احتمالا از هفته آینده استارت کارهای آماده‌سازی صبا را بزند.

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در لیگ سیزدهم، از سال 1996 که هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را بر عهده داشت تا به امروز هر جا که مربیگری کرده یار و دوست قدیمی‌اش یعنی نادر فریاد شیران را به همراه خود به هر تیمی برده است.

بدین ترتیب نادر فریاد شیران در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از مربیان تیم فوتبال صبای قم خواهد بود و دیگر همکار سرمربی جدید صبای قم در لیگ سیزدهم، ناصر بختیاری‌زاده از مربیان بومی فوتبال قم خواهد بود.

صبای قم از سال 1387 که به قم منتقل شده است، بعد از کسب عنوان ششم لیگ‌های هشتم و نهم، عنوان دهم لیگ دهم، مقام چهارم لیگ یازدهم و عنوان دهم لیگ دوازدهم با محمد مایلی کهن در سیزدهمین دوره لیگ برتر به مصاف حریفان می‌رود.

انتهای پیام/2258/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول