اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کبدی استان قم:

کبدی‌کاران قم در تمام رقابت‌های سال 92 مدعی قهرمانی هستند

دبیر هیئت کبدی استان قم گفت: کبدی‌کاران قم امسال در تمام رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند.

کبدی‌کاران قم در تمام رقابت‌های سال 92 مدعی قهرمانی هستند

محمدعلی رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: تصور می‌کنم در سال‌های اخیر توانسته باشیم توانمندی و قابلیت‌های بالای کبدی قم را هم در رقابت‌های کبدی قهرمانی کشور و هم در مسابقات لیگ‌های کبدی کشور نشان دهیم.

وی ادامه داد: کبدی قم در رشته ساحلی و در رشته سالنی طعم قهرمانی کشور را چشیده است و با اینکه کبدی سابقه خیلی زیادی در قم ندارد اما جوانان با انگیزه این رشته ورزشی به خوبی نام قم را در بین استان‌های موفق کبدی کشور جا انداخته‌اند.

دبیر هیئت کبدی استان قم عنوان داشت: خوشبختانه امروز به جایگاهی در کبدی رسیده‌ایم که هر جا نامی از کبدی برده می‌شود قم را به عنوان یکی از قطب‌های کبدی کشور شناخته و روی قم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی کشور حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

وی یاد آور شد: کبدی قم در حال حاضر در هر دو بخش مردان و بانوان فعال است و در هر دو بخش رده‌های سنی مختلف آن به صورت جدی کار پشتوانه‌سازی بزرگسالان کبدی قم را انجام می‌دهند تا همچنان قم در کبدی یکی از استان‌های موفق کشور باشد.

رجایی در ادامه از در پیش بودن دو رقابت مهم کبدی برای کبدی‌کاران قمی خبر داد و بیان کرد: ابتدا باید به رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی کشور اشاره کنم که قرار است در تیرماه برگزار شود و به همین خاطر تیم قم قصد حضور موفق در این رقابت‌ها را دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه از آغاز سال تقویم فدراسیون را در اختیار داشتیم و برنامه‌های خود را با آنچه که از سوی فدراسیون پیش‌بینی شده هماهنگ کرده‌ایم، قصد داریم در مسابقات قهرمانی کشور حضور موفقی داشته باشیم.

دبیر هیئت کبدی استان قم ابراز کرد: سرکل کبدی قم قصد دارد همچون کبدی سالنی و ساحلی در مسابقات قهرمانی کشور بدرخشد و مانند آن دو رشته بتواند قابلیت‌های بالای جوانان قمی را به تیم‌های مطرح کشور در این دوره نشان دهد.

وی به در پیش بودن مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور اشاره کرد و یادآور شد: مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور نیز بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کبدی قرار است در تیرماه برگزار شود و نفرات این تیم نیز هم‌اکنون تمرینات آماده‌سازی خود را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول