اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ولایتی در جمع مردم کرمانشاه:

تجربه دیپلماسی موفق در 16 ساله تصدی وزارت خارجه را تکرار می‌کنم‌

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ‌تجربه دیپلماسی موفق در 16 ساله تصدی وزارت خارجه را تکرار می‌کنم‌.

تجربه دیپلماسی موفق در 16 ساله تصدی وزارت خارجه را تکرار می‌کنم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌اکبر ولایتی عصر امروز در مسجد جامع شهر کرمانشاه اظهار داشت: مشکلات مردم را با بررسی‌ها و برنامه‌های متمم در دولتم با رهنمودهای مسئولان و نخبگان حل می‌کنم.

ولایتی با اشاره به مشکلات موجود در بخش کشاورزی، ادامه داد: مشکلات کشاورزی باید با استفاده از کشاورزی مکانیزه حل شود.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر رفع بیکاری جوانان، بیان داشت: با توسعه پتروشیمی، صنایع و استفاده از ظرفیت‌های موجود، می‌توان مشکل بیکاری را حل کرد.

وی خاطر نشان کرد: کارگاه‌ها و کارخانجاتی که به‌واسطه مشکلات اقتصادی تعطیل شده‌اند یا نیمه‌فعال هستند، باید بازسازی و فعال شوند و همچنین افزایش محصولات کشاورزی و رونق و توسعه کشاورزی را بررسی می‌کنم.

ولایتی با بیان اینکه باید با تغییر نرخ درمان در مورد بیمه مردم فکر اساسی صورت گیرد، تصریح کرد: با برنامه‌هایی که در قانون اساسی و برنامه پنجم توسعه وجود دارد، می‌توان درمان را رایگان و به نیازمندان و بیماران کمک کرد.

به گفته این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در بخش‌های مختلف جامعه دارد و با عمل به سند جامع آموزش و پرورش می‌توان این سیستم را توانمند کرد.

ولایتی با تاکید بر توسعه پزشک خانواده گفت: کشورهای منطقه از ایران اسلامی الگو گرفته‌اند و این نشان‌دهنده توانمندی انقلاب است و من با عملکرد خود در دبیرخانه بیداری اسلامی، موفق شدم تجربه دیپلماسی موفق در 16 ساله تصدی وزارت خارجه را تکرار کنم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به صدمات وارد شده به استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: استان کرمانشاه موجب افتخار ایران و ایرانیان است.

ولایتی به اسامی شهدای شاخص استان کرمانشاه همچون شهیدان سید سعید جعفری و حمدالله دکامی اشاره کرد و از علمای بزرگ این استان همچون آیت‌الله نجومی، آیت‌الله میبدی و آیت‌الله حاج‌آخوند نام برد.

انتهای پیام/2700/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول