اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشروح/محسن رضایی جمع مردم ‌کرمانشاه:

دستم پر از برنامه‌های خوب اقتصادی است/مشکلات را با کمک مردم حل می‌کنم

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای کسب قدرت نیامده‌ایم و 20 سال است اقتصاد می‌خوانم و دستم پر از برنامه‌های اقتصادی است و اگر توان خدمت نداشتم وقت شما را نمی‌گرفتم.

دستم پر از برنامه‌های خوب اقتصادی است/مشکلات را با کمک مردم حل می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن رضایی بعد از ظهر امروز در جمع مردم کرمانشاه اظهار داشت: مردم از دولت می‌خواهند مشکلاتشان را حل کند و در شأن مردم نیست نیازمند کمک باشند.

رضایی با بیان اینکه شعار من سلام بر زندگی است، ادامه داد: برای حل مشکلات مردم به صحنه آمده‌ام تا حق مردم که زندگی خوب است را به آن‌ها بدهم.

وی تصریح کرد: مردم نباید پیش هر کسی خم شوند و باید حق کشاورزان، معلمان، ایثارگران و دیگر اقشار جامعه را بدهیم و در این رابطه کار بزرگی در پیش داریم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اهانت‌هایی به من روا داشتند که به‌خاطر مردم سکوت کردم و منازعات سیاسی باید پایان یابد.

رضایی ادامه داد: اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نداریم، بلکه ما نیاز به افراد توانمند داریم تا مشکلات کشور و مردم را حل کنیم و حرف من مشکل مردم است.

وی خاطر نشان کرد: در این کشور در مقابل اهانت به اقوام می‌ایستم و اجازه ناامنی در کوچه و خیابان‌های ایران را به هیچ‌کس نمی‌دهم.

رضایی با تاکید بر مقابله با رشوه‌خواری افزود: دست رشوه‌خواران را از بیت‌المال کوتاه می‌کنم و حرف ما برای مردم روشن است. ما می‌خواهیم آرامش را به خانه بازگردانیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: جوانان تحصیل‌کرده نیازمند شغل هستند و نباید بی‌کار باشند. گرانی به ماشینی تبدیل شده و در حال رفتن به‌سوی بالاست و در مقابل آن حقوق کارمندان ثابت است و پول مردم ارزشی ندارد.

وی عنوان کرد: حل گرانی و بیکاری سیاست ماست و باید بر سر این موضوعات دعوا کنیم نه بر سر اصلاح‌طلب و اصول‌گرا بودن، در واقع اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نداریم، بلکه ما نیاز به افراد توانمند داریم تا مشکلات کشور و مردم را حل کنیم.

*آمریکا نشسته تا منازعات سیاسی ما را جشن بگیرد

رضایی گفت: آمریکا نشسته تا منازعات سیاسی ما را جشن بگیرد و بگوید این‌ها در داخل با یکدیگر دعوا دارند. نباید به چپ و راست کاری داشته باشیم، بلکه باید از توانمندی افراد استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: برای استفاده از اقشار و افراد مختلف دو شرط دارم، اول اینکه به ولایت فقیه معتقد باشند و دوم اینکه توان حل مشکلات مردم را داشته باشند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: ارزش پول را حفظ می‌کنم و جلوی بی‌ارزش شدن آن‌ را می‌گیرم.

به گفته رضایی باید صادرات غیرنفتی را افزایش داد، چرا که صادرات موجب حفظ ارزش پول و بهبود اوضاع اقتصادی در کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه خودتان را برای تجارت وسیع آماده کنید بر توجه به کشاورزی تاکید کرد و یکی از راه‌های رونق کشاورزی را دادن یارانه سبز به کشاورزان اعلام کرد.

رضایی توجه به صنایع را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: به کشاورزان یارانه سبز می‌دهم و سهام عدالت را به‌دست خود مردم خواهم رساند.

وی بیان داشت: 23 میلیون تومان بابت جهیزیه به تولیدکنندگان می‌دهم و با این اقدام، کارخانجات نیز فعال می‌شوند. الان نه فروشندگان وضع خوبی دارند و نه مردم قدرت خریدشان مناسب است.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما برای کسب قدرت نیامده‌ایم و 20 سال است اقتصاد می‌خوانم و دستم پر از برنامه‌های اقتصادی است و اگر توان خدمت نداشتم وقت شما را نمی‌گرفتم.

*خود را سرباز ولایت می‌دانم

رضایی اعلام کرد: اگر روزی رئیس جمهور شوم، همه را سر کار خواهم آورد و رابطه من با مقام معظم رهبری خوب است و خود را سرباز ولایت می‌دانم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آثار باستانی کرمانشاه و پتانسیل بالای گردشگری در این استان، افزود: گرد و غبار 11 استان کشور را در برمی‌گیرد که باید برای مقابله با آن فکر جدی شود.

رضایی مردم کرمانشاه را مردم سرزمین بی‌ادعا و قهرمانان ملی و خاموش و افراد بیدار و فهیم توصیف کرد و عنوان کرد: کرمانشاه سرزمین انسان‌های فرهیخته‌ایی است که من آن ‌را به‌خوبی می‌شناسم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم این استان با دلاوری در دوران دفاع مقدس از حق خود و این مملکت دفاع کردند و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نیز کارنامه درخشانی دارند.

رضایی با فرستادن درود بر شهیدان جعفری و آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی، گفت: کرمانشاه دارای استعداد و منابع فراوان کشاورزی و مرزهای متعدد است که این ظرفیت‌ها اگر درست مورد استفاده قرار بگیرد، می‌تواند ثمرات و نتایج مفیدی برای مردم داشته باشد.

انتهای پیام/2700/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول