اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش مازندران:

سرپرست هیئت رزمی مازندران به‌زودی معرفی می‌شود

معاون توسعه قهرمانی ورزش و جوانان مازندران گفت: سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی مازندران به‌زودی معرفی می‌شود.

سرپرست هیئت رزمی مازندران به‌زودی معرفی می‌شود

هاشم جمشیدپناه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: هفته گذشته قرار بود مجمع عمومی هیئت رزمی مازندران برای انتخاب رئیس هیئت در ساری برگزار شود که به سبب حضور نیافتن مسئولان فدراسیون مجمع برگزار نشد.

وی با اشاره به ثبت نام دو کاندیدا در هیئت رزمی استان ابراز داشت: آقایان حسن چمنی و علیرضا قلی‌زاده به عنوان دو کاندیدا برای پست ریاست هیئت رزمی مازندران بودند.

معاون فنی قهرمانی ورزش و جوانان مازندران در ادامه گفت: پس از اینکه مسئولان فدراسیون در مجمع انتخابات حضور نیافتند، در حکمی به اداره کل ورزش و جوانان مازندران حسن چمنی را به عنوان سرپرست انتخاب کردند که اداره کل ورزش و جوانان مازندران نسبت به این ابلاغ اعتراض خود را اعلام کرد.

جمشیدپناه با اشاره به پایان یافتن مدت چهار ساله چمنی در ریاست هیئت رزمی استان اظهار داشت: به‌زودی سرپرست جدید این هیئت تا برگزاری مجمع عمومی انتخاب می‌شود.

وی با اشاره به فراخوان دوباره برای ثبت نام کاندیدای هیئت ورزش رزمی مازندران اظهار داشت: افرادی که علاقه به نام‌نویسی در مجمع عمومی هیئت رزمی مازندران را دارند، از آنها ثبت‌نام می‌شود.

معاون توسعه قهرمانی ورزش و جوانان مازندران درباره انتخابات هیئت تکواندو مازندران ابراز داشت: تائید و یا عدم تائید صلاحیت هشت کاندیدا به حراست ورزش و جوانان استان رسیده ولی هنوز به ما ابلاغ نشد.

وی در مورد اتفاقات اخیر در والیبال مازندران گفت: سیف‌الله فرزانه به خاطر مشکلاتی که داشته استعفا داد ولی استعفایش مورد قبول نشد و از نظر ما ایشان سرپرست هیئت والیبال مازندران تا زمان انتخابات مجمع است.

جمشیدپناه در پایان اذعان داشت: تا چند روز آینده درباره زمان انتخابات مجمع عمومی هیئت والیبال و تکواندو مازندران تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول