اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم عنوان کرد

تقدیر مرکز خدمات حوزه از تأمین اجتماعی

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم گفت: سازمان تأمین اجتماعی گسترده‌ترین نهاد بیمه‌ای کشور است و خدمات مطلوب تأمین اجتماعی در استان قم قابل تقدیر است.

تقدیر مرکز خدمات حوزه از تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمودی در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی قم بر ضرورت تشکیل جلسات موثر کاری بین مرکز خدمات حوزه علمیه قم و سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد و افزود: برگزاری جلسات هماهنگی بین دستگاه‌ها منجر به تعاملات خوبی می‌شود و کار مردم از رهگذر این تعاملات موثر به راحتی حل و فصل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مرکز خدمات حوزه علمیه قم قاطعانه از اقدامات بسیار مثبت و سازنده سازمان تأمین اجتماعی به‌ویژه در قم حمایت می‌کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم از همت و تلاش سازمان تأمین اجتماعی به ویژه مدیرکل تأمین اجتماعی قم در راه‌اندازی و تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) در قم تقدیر و تصریح کرد: احداث این بیمارستان باقیات صالحات برای مدیران سازمان تأمین اجتماعی است و مردم قم قدردان خدمات خالصانه این بزرگواران هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم نیز گزارشی از روند احداث و تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) ارائه کرد.

سید مجتبی موسوی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان قم زیرپوشش تأمین اجتماعی هستند خواستار مساعدت هرچه بیشتر مسئولان در راه‌اندازی کامل بیمارستان امام رضا (ع) و بهره‌مندی آسان‌تر مردم از خدمات‌دهی این بیمارستان شد.

وی از مرکز خدمات حوزه علمیه به عنوان یکی از شرکای خوب سازمان تأمین اجتماعی نام برد و خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی دستان مرکز خدمات حوزه علمیه قم را به گرمی می‌فشارد و بر تعاملات ویژه با فرهیختگان حوزوی تاکید دارد.

در حال حاضر بیش از 45 هزار نفر بیمه شده اصلی در سطح بیمه طلاب و روحانیون در استان قم وجود دارد که این آمار در کل کشور به بیش از 85 هزار نفر بیمه شده اصلی می‌رسد.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول