اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

24 خرداد با حضور حداکثری ملت روزی ماندگار در تاریخ انقلاب خواهد شد

استاندار قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: آنچه که 24 خرداد را می‌تواند به یک روز حماسی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کند حضور حداکثری و هوشمندانه آحاد مردم در عرصه انتخابات و خلق حماسه سیاسی است.

24 خرداد با حضور حداکثری ملت روزی ماندگار در تاریخ انقلاب خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه کرم‌رضا پیریایی آمده است: حضور و مشارکت گسترده آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون، همواره پشتوانه اصلی، عامل اقتدار و تداوم بخش پیشرفت و توسعه چشمگیر و همه جانبه کشور در زمینه‌های مختلف بوده است. حضوری پر شور، آگاهانه و مقتدرانه که در طول 34 سال گذشته، نظام الهی به یادگار مانده از معمار کبیر انقلاب اسلامی و میراث جاودان خون شهدا را در گذر از گردنه‌های سخت و مقابله با انواع توطئه‌ها و ترفندهای نظام سلطه و جریانات معاند و مخرب، بیمه کرده و به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) «روح و نیروی تازه‌ای را در کالبد کشور، ملت و انقلاب جاری ساخته است».

در ادامه این بیانیه آمده است: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نماد مردم‌سالاری دینی و میدان و رزمایش واقعی قدرت و پشتوانه مردمی نظام و تجلی عینی اراده مردم در تعیین سرنوشت خود همیشه عرصه‌ای مهم و سرنوشت ساز بوده و رصد و نگاه ویژه جهانیان به مقوله انتخابات کشور، موید این اهمیت حیاتی است. در طول بیش از سه دهه از حیات انقلاب اسلامی مردم وفادار به نظام و انقلاب عرصه انتخابات را عرصه‌ای محوری برای نمایش و اعلان وفاداری و پایبندی خود به اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلابی و الهی فرض کرده و کوشیده‌اند تا همواره حضوری غیرتمندانه و متعهدانه را در این صحنه داشته باشند. از این منظر برای ملت فهیم و غیور ایران که در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب، حماسه‌های جاودان و تاریخ‌سازی را خلق کرده است، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی آوردگاه بزرگی برای رویارویی با دشمنان نظام محسوب شده و به فضل الهی و با بصیرت مردم به یکی از ماندگارترین و باشکوه‌ترین صحنه‌های حضور مردمی و نمایش عزت، اقتدار و بالندگی ایران اسلامی تبدیل خواهد شد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: بی‌تردید آنچه که 24 خرداد را می‌تواند به یک روز حماسی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل کند حضور حداکثری و هوشمندانه آحاد مردم در عرصه انتخابات و خلق حماسه سیاسی در سال مزین به حماسه است. موضوع مهمی که از مدت‌ها قبل خواب راحت را از چشمان دشمنان و بدخواهان این نظام و ملت گرفته و برای جلوگیری از این حماسه‌آفرینی سعی می‌کنند تا با تمام توان و توسل به انواع شیوه‌ها و ابزارها، موجبات دلسردی و کمرنگ کردن زمینه حضور و مشارکت مردم را فراهم سازند.

در این بیانیه آمده است: در چنین شرایطی روز جمعه 24 خرداد ماه اقشار مختلف مردم مومن، انقلابی و پیشتاز در صحنه قم حماسه آفرین، با بصیرت، شور و شعور بی‌نظیر و مثال زدنی خود و همگام با سایر ملت بزرگ ایران اسلامی و بی توجه به القائات دشمن و در لبیک به توصیه‌های امام عظیم الشان(ره) و خلف شایسته ایشان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و مراجع عظام، حضوری دشمن شکن و پرشور و نشاط در پای صندوق‌های رای داشته و ضمن ادای دین دینی و ملی خود و خلق حماسه زرین و باشکوه دیگری، راه را برای پیشرفت، سربلندی و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی هموار خواهند ساخت.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول