اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار درباره یورش مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین نسبت به یورش‌ها و تعرضات مکرر شهرک‌نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی شدیدا هشدار داد.

هشدار درباره یورش مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

به گزارش خبرگزاری فارس، «جمال خضری» در اظهاراتی مطبوعاتی تاکید کرد که هدف از تعرضات مکرر شهرک‌نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد مبارک الاقصی که به امری مرسوم و روزمره تبدیل شده، کاستن از حجم واکنش ها به این اقدامات و تحمیل واقعیت‌های مطلوب دشمن صهیونیستی در این مسجد مبارک است و این سیاست همیشگی صهیونیست ها در شیوه برخورد با شرایط است.

خضری تشریح کرد که تعرضات و ورودهای مکرر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی بی حرمتی صریح به این مکان مقدس به شمار می رود و اقدامی خطرناک در راستای یهودی سازی آن و دیگر مقدسات اسلامی فلسطین خواهد بود.

وی همچنین از ثبات و پایداری ساکنان قدس اشغالی و حضور گسترده نمازگزاران و طلاب علوم دینی در مسجد مبارک الاقصی به منظور دفاع از آن در مقابل حملات و جنایت های صهیونیست‌های تندرو تقدیر و تشکر کرد و خواستار حمایت همه جانبه از آنها در راستای دفاع از مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین اشاره کرد که دشمن صهیونیستی علاوه بر تعرضات روزمره خود به مسجد الاقصی و ادامه حفاری ها در زیر این مسجد و تخریب منازل ساکنان قدس به بهانه های مختلف، در پی پیشبرد هدف اساسی خود یعنی کوچاندن ساکنان قدس از شهر و دیار خود است.

جمال خضری خاطر نشان کرد که اقدامات و جنایت های دشمن صهیونیستی علیه قدس و مقدسات اسلامی این شهر در حالی انجام می گیرد که ملت فلسطین گرفتار شکاف داخلی هستند که شدیدا آینده و سرزمین آن ها را تهدید می کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول