اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان قم عنوان کرد

اعتراف سارق سیم و کابل برق به 100 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: با تلاش ماموران کلانتری 11 این فرماندهی سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق دستگیر شد و به 100 فقره سرقت اعتراف کرد.

اعتراف سارق سیم و کابل برق به 100 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی محمد پاک‌بین اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح استان قم، ضمن اعلام موضوع به واحدهای گشتی و تجسس کلانتری‌ها، شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی در ادامه ضمن تقدیر از کلانتری‌های استان در اجرای این طرح افزود: در نهایت ماموران کلانتری 11 استان موفق شدند سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: متهم در تحقیقات ماموران به 100 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد و هفت مالخر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه مالخران سیم و کابل‌های برق را به یکی از کارخانه‌های استان می‌فروختند، ادامه داد: ضمن هماهنگی با مقام قضایی استان پس از مراجعه به کارخانه و بررسی آن حدود 4 هزار و 256 کیلوگرم انواع سیم و کابل برق سرقت شده از شبکه‌های شهری کشف شد.

پاک‌بین گفت: رئیس کارخانه به همراه سایر متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شدند.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول