اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتسال بانوان ملی حفاری:

قهرمانی تیم فوتسال ملی حفاری باعث تغییر نگاه مسئولان به ورزش بانوان شد

سرمربی فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: قهرمانی این تیم باعث تغییر و مثبت‌تر شدن نگاه مسئولان ورزشی استان خوزستان به ورزش بانوان شد.

قهرمانی تیم فوتسال ملی حفاری باعث تغییر نگاه مسئولان به ورزش بانوان شد

مینا بارانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهارکرد: بازی آخر ما با تیم شورای شهر نوشهر بود، ما برای برد متحد شده بودیم تا جشن قهرمانی را با پیروزی برپا کنیم.

وی ادامه داد: تیم شورای شهر نوشهر، تیم قوی و توانمندی بود و ما بازی آسانی نداشتیم، اما با تلاش بچه‌ها توانستیم بازی را با نتیجه 9 بر یک ببریم.

وی در خصوص جشن قهرمانی ملی حفاری گفت: باشگاه قرار است بعد از انتخابات و بازگشت بچه‌های ملی پوش از مسابقات آسیایی، برای تیم جشنی تدارک ببیند.

بارانی در مورد رمز موفقیت و قهرمانی ملی حفاری بیان کرد: مسئولان باشگاه خیلی ما را حمایت کردند، بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کردند و امکانات خوبی در اختیار تیم قرار دادند.

بارانی ادامه داد: ما از مسئولان استانی، رئیس هیئت فوتبال و همه کسانی که ما را در این راه کمک کردند تشکر می‌کنیم و امیدواریم حمایت‌های آن‌ها ادامه داشته باشد.

بارانی در مورد نکات مثبت قهرمانی گفت: این قهرمانی باعث شد دید مسئولان ورزشی استان خوزستان به ورزش بانوان تغییر کند و ما امیدواریم ورزش بانوان در زمینه‌های دیگر هم موفق باشد.

بارانی در پایان عنوان کرد: قهرمانی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری، وظیفه مسئولان ورزش استان را سنگین‌تر کرده است، و قهرمانی یک مقوله‌ای است که ما خواهان تداوم آن هستیم و برای آن تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در لیگ فوتسال بانوان، بدون شکست در بازی‌های لیگ و داشتن تنها سه تساوی، به قهرمانی رسید.

انتهای پیام/2329/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول