اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم در همایش ناظرین انتخابات:

وحدت و همدلی زمینه‌ساز تحقق حماسه سیاسی است

استاندار قم وحدت و همدلی را زمینه‌ساز تحقق حماسی سیاسی دانست و گفت: باید در سایه وحدت، برادری و همدلی زمینه تحقق حماسه سیاسی مورد تاکید مقام معظم رهبری را فراهم کرد.

وحدت و همدلی زمینه‌ساز تحقق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در همایش ناظرین انتخابات که در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد اظهار داشت: تلاش گسترده مردم در همکاری با شورای نگهبان برای خلق حماسه سیاسی، کاری بزرگ و قابل تقدیر است.

وی انتخابات 24 خرداد را از مصادیق بسیار مهم حماسه سیاسی عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در دهه پیشرفت و عدالت، گام‌های مهمی را در زمینه تحقق دو حماسه سیاسی و اقتصادی برداریم.

پیریایی وحدت و همدلی را زمینه ساز تحقق حماسی سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری برای تحقق حماسه سیاسی باید با انسجام، وحدت، برادری، همدلی و همفکری نسب به وظایف خود اهتمام و دقت عمل بیشتری داشته باشیم.

استاندار قم با اشاره به بیداری اسلامی و تحولات منطقه این مهم را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: کسانی که در روزهای اول نهضت و در قیام خونین 15 خرداد 42 در کنار امام و انقلاب حضور داشتند و قیام کردند، امروز ثمره شیرین آن را در قالب بیداری اسلامی و صدور اسلام ناب و معارف اهل بیت(ع) به سراسر دنیا ملاحظه می‌کنند.

پیریایی همچنین با اشاره به تغییر رویکرد تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از تلاش رسانه ملی در این زمینه تقدیر کرد و گفت: سیاست کشور ما سیاست دینی و مکتبی است و همین امر موجب شده تا ملت ایران در عرصه‌های مختلف همراه و حامی نظام اسلامی و ولایت فقیه باشند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو تاکید کرد: در این خصوص رهبری مسیر را برای ما مشخص کرده‌اند که باید با بهره گیری از تجارب گذشته و تاسی به رهنمود های ایشان، انتخابی درست را داشته باشیم.

پیریایی با بیان اینکه استان قم در برگزاری انتخابات باید الگو باشد اظهار داشت: استان قم با توجه به جایگاه ویژه و تاثیرگذاری که درمسائل کلان دارد باید در زمینه انتخابات اعم از اجرا، نظارت و درصد مشارکت و حضور الگو باشد.

استاندار قم با تاکید بر ضرورت تسهیل زمینه‌های تحقق حماسه سیاسی بیان داشت: هیچ مانعی نباید بر سر راه تحقق حماسه سیاسی وجود داشته باشد و باید با مدیریت صحیح و در چارچوب قانون موانع را از سر راه برداریم.

وی در ادامه با اشاره به فضای گرم و شور انتخاباتی حاکم بر استان قم از تلاش دست اندرکاران امر به ویژه رسانه‌های ارتباط جمعی در کمک به ایجاد این فضا تقدیر کرد و گفت: با توجه به جایگاه شهر مقدس قم حضور نامزدهای انتخاباتی در این شهر از همه استان‌های کشور بیشتر بوده که خوب است رسانه‌ها نسبت به انعکاس آن توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/2258/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول