اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قالیباف در جمع مردم بجنورد:

گرفتار سوءتدبیر هستیم/ مدیریت اجرایی خون تازه می‌خواهد

نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری از سوءتدبیر به عنوان یکی از چالش‌های مدیریت اجرایی کشور یاد کرد و گفت: اکنون نیازمند خون جدیدی در رگ‌های مدیریت اجرایی کشور هستیم.

گرفتار سوءتدبیر هستیم/ مدیریت اجرایی خون تازه می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس  از بجنورد، دکتر محمدباقر قالیباف پیش‌از ظهر امروز در جمع انبوهی از هواداران خود در مسجد انقلاب اظهار کرد: وضعیت کنونی زیبنده این انقلاب نبوده و ظرفیت‌های بالا معطل مانده است.

وی با برشمردن استعدادها و ظرفیت‌های کشور در ابعاد مختلف افزود: با وجود برخورداری از منابع فراوان لیکن به خاطر سوء تدبیرها در مدیریت کشور دچار گرفتاری شده‌ایم.

قالیباف با تاکید بر اینکه خروج از این وضعیت با تدبیر و ارائه برنامه قابل رفع است تصریح کرد: به طور حتم مردم می‌دانند که من آدم کم تجربه‌ایی نبوده که این حرف را می‌زنم و برای حل مشکلات دارای برنامه هستم.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی نیازمند یک حرکت جدی برای پیشرفت در جامعه است، ادامه داد: دشمنان با تمام توان در عرصه اقتصادی برای به زانو در آوردن نظام وارد شده و از این‌رو برای موفقیت و رفع مشکلات اقتصادی چاره‌ای جز تدبیر و حضور حماسی مردم برای انتخاب اصلح نداریم.

*وضع نابسامان اقتصادی را سامان می‌دهم

نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان اینکه برنامه‌ای را برای رفع این مشکلات ظرف 2 سال انجام خواهم داد گفت: وضع نابسامان اقتصادی را به طور شایسته سامان می‌دهم.

وی گفت: به‌گونه‌ای در این عرصه عمل خواهم کرد که هر شهروند و روستائی در حوزه اقتصادی و فرهنگی دغدغه‌ای نداشته باشد.

قالیباف وضعیت اقتصادی کنونی را شکننده خواند و افزود: البته در کنار مشکلات اقتصادی نباید از کنار مسائل فرهنگی به راحتی عبور کرد و اکنون در این زمینه با مشکلات جدی مواجه هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد تا با تدابیر دولت آینده و مشارکت مردم این مشکلات برطرف و نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به توسعه دست یابد.

*اجرای تمام بندهای قانون اساسی در کشور

قالیباف همچنین یکی از ایرادات دولت‌های گذشته را عدم اجرای تمامی بندهای قانون اساسی دانست و گفت: این قول را به ملت داده که در صورت کسب رای اعتماد از سوی مردم برای ریاست جمهوری یازدهم، تمام ظرفیت قانون اساسی را در کشور اجرا و پیاده کنم.

وی گفت: باید حقوق مردم در مقابل دولت در ابعاد مختلف مورد توجه و عملی شود چرا که مردم صاحبان اصلی نظام هستند.

قالیباف با بیان اینکه برای توسعه هیچ راهی جز اینکه نظام را کارآمد کنیم، نداریم اضافه کرد: باید فارغ از شعارزدگی کاری کرد که گرهی از مشکلات کشور و مردم باز و به توسعه بیشتر برسیم.

انتهای پیام/63002/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول