اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ائتلاف بزرگ ایثارگران خراسان‌رضوی:

تخصص و کارآمدی ویژگی‌ نامزدهای ائتلاف ایثارگران خراسان‌رضوی است

سخنگوی ائتلاف بزرگ ایثارگران خراسان‌رضوی گفت: افراد متخصص‌، کارآمد و آگاه به مدیریت شهری برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد از طرف ائتلاف بزرگ ایثارگران خراسان‌رضوی معرفی شده‌اند.

تخصص و کارآمدی ویژگی‌ نامزدهای ائتلاف ایثارگران خراسان‌رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامحسین صفایی ظهر امروز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرموده‌اند در انتخاب افراد باید تخصص، کارآمدی و داشتن روحیه انقلابی و جهادی مد نظر باشد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افراد معرفی شده در لیست ائتلاف ایثارگران مشهد نتیجه تجزیه و تحلیل چند لیست و گروه ایثارگران در این شهر بوده که پس از بررسی‌های بسیار افرادی کارآمد و پایبند به نظام مقدس انقلاب و اصل ولایت فقیه انتخاب و معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: در این لیست سعی شده تا افرادی با تخصص‌های مختلف و کارآمدی‌های گوناگون و آگاه به مدیریت شهری انتخاب و معرفی شود.

وی با بیان اینکه مشهد مقدس نگین و پیشانی ایران است تصریح کرد: نمایندگان شورا باید افرادی باشند که بتوانند خدمتی در خور شأن این مردم انجام دهند زیرا خدمت به مشهد خدمت به تمام ایران است.

صفایی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر وظیفه مهمی بر عهده دارند و باید با تمام تلاش خود سعی کنند تا حقی از مردم ضایع نشود.

سخنگوی ائتلاف بزرگ ایثارگران خراسان‌رضوی ضمن اشاره به پایبندی اعضای این لیست به اصول و برنامه‌های انقلاب گفت: رسیدگی به مناطق محروم جغرافیایی استان، تاکید بر معنویت پایتخت اسلامی ایران، توجه خاص به مستضعفان جامعه و داشتن شهری در حد و شأن مردم ایثارگر و انقلابی مشهد از جمله برنامه‌های این ائتلاف است.

وی با بیان اینکه مسئولان هرگونه باشند مردم نیز دنباله رو آنها بوده و از آنها حمایت می‌کنند، تاکید کرد: انتخابات 24 خرداد برای مردم بسیار مهم بوده و مردم باید با دقت در نامزدها فردی را انتخاب کنند که کارآمد و عامل پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی باشد.

صفایی خاطرنشان کرد: امروز مردم ما فهیم هستند و توطئه و دسیسه‌های دشمنان انقلاب را خوب درک می‌کنند و با حضور در انتخابات امسال یک بار دیگر نشان می‌دهند که دین و نظام آنها بر تمام برنامه‌هایشان ارجحیت داشته و با یک حضور حداکثری به دشمنان نظام ثابت می‌کنند که هیچ زمانی انقلاب و نظام را تنها نمی‌گذارند.

انتهای پیام/70003/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول