اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات اسب سواری کورس بهاره ابرکوه قهرمانان خود را شناخت

مسابقات کورس بهاره اسب سواری ابرکوه با نام جام ثامن الحجج (ع) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

مسابقات اسب سواری کورس بهاره ابرکوه قهرمانان خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، پنجمین دوره مسابقات سوارکاری کورس بهاره (سنتی) شهرستان ابرکوه به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) با نام جام ثامن الحجج (ع) با همکاری موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج (ع) استان یزد برگزار شد و سوارکاران در پیست سوارکاری ابرکوه به رقابت پرداختند.

این مسابقات در سه گروه به مسافت هزار متر با استقبال خوب تماشاگران و حضور چند تن از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و در پایان مسابقات نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

در گروه دره‌شور شهرستان ابرکوه، مقام اول به اسب باران به مالکیت محسن رضایی‌نژاد و با چابک‌سواری سیدمحمد حسینی تعلق گرفت.

در این گروه مقام دوم به اسب الماس به مالکیت سیدحسین زارعی و با چابک‌سواری جعفر اکرمی و مقام سوم به اسب آذرخش به مالکیت و چابک‌سواری حسین شبانی رسید.

در گروه دره‌شور منتخب استان نیز مقام نخست به اسب برفی به مالکیت منوچهر صالح‌زاده و چابک‌سواری حسین امیدوارپناه، مقام دوم به اسب رخش به مالکیت و چابک‌سواری یعقوب غمخوار از شهرستان اشکذر و مقام سوم به اسب قیصر به مالکیت قیصر هادی فلاح‌زاده و چابک‌سواری هاشم فلاح‌زاده تعلق گرفت.

در گروه اسب‌های عرب، مقام نخست به اسب ذوالجناح کره برفین - جری به مالکیت روحی پناه و چابک سواری جعفر اکرمی رسید و اسب ساهانا، اسب وارداتی از ترکیه به مالکیت و چابک‌سواری یعقوب غمخوار از شهرستان اشکذر رتبه دوم را کسب کرد.

مقام سوم این گروه را نیز گلاریا کره - ادنان - گرجی به مالکیت مرتضی ضیاء الاسلام و چابک‌سواری منصور بنادکوکی از آن خود کرد.

انتهای پیام/2464/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول