اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هیئت معلولین متوسل به ائمه اطهار (ع) عنوان کرد

ارائه خدمات ویژه به 2 هزار نفر از جامعه معلولان در قم

مدیر هیئت معلولین متوسل به ائمه اطهار (ع) گفت: 2 هزار نفر از معلولان زیرپوشش این هیئت هستند و از خدمات و برنامه‌های آن بهره‌مند می‌شوند.

ارائه خدمات ویژه به 2 هزار نفر از جامعه معلولان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، روح‌الله ذوقی احسان صبح امروز در جمع خبرنگاران ضرورت توجه به معلولان از سوی کاندیداهای شورای شهر را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: کسانی باید به شورای شهر راه بیابند که به مشکلات اقشار مختلف جامعه واقف بوده و بتوانند در راستای حل این مشکلات گام بردارند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف از سوی هیئت معلولین متوسل به ائمه اطهار (ع) تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های فرهنگی و مذهبی، اجرای برنامه‌های اوقات فراغت، مراسم جشن ازدواج زوج‌های معلول، اعزام معلولان به اردوهای سیاحتی و زیارتی و برپایی برنامه‌های ویژه جامعه معلولین از جمله اقدامات این هیئت به شمار می‌رود.

کاندیدای معلول شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضرورت توجه شورای اسلامی شهر به نیازهای معلولان اضافه کرد: باید علاوه بر پیگیری امور جاری شهر و توسعه متوازن در بخش‌های مختلف، نسبت به مناسب‌سازی مبلمان شهری برای قشر معلول اهتمام داشت.

وی با اشاره به اینکه دو هزار نفر از جامعه معلولان قم زیر‌پوشش برنامه‌های هیئت معلولین متوسل به ائمه اطهار (ع) هستند، تصریح کرد: باید در راستای حمایت از جامعه معلولان توسعه اشتغال‌های خانگی مورد توجه قرار گیرد و در راستای ایجاد درآمد برای آنها گام برداشته شود.

احسان توجه به معیشت معلولان را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم مردم در انتخابات حضور پرشور و گسترده داشته باشند و نسبت به تحقق حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب اهتمام جدی ورزند.

انتهای پیام/2258/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول