اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت:

آواربرداری از روستای امامزاده ابراهیم شفت آغاز شد

فرماندار شفت گفت: آواربرداری از واحدهای آسیب‌دیده در آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم (ع) آغاز شده است.

آواربرداری از روستای امامزاده ابراهیم شفت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جواد شفیعی‌ثابت در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به آتش‌سوزی در روستای امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: روستای امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت تنها روستای چوبی طبقاتی کشور است.

وی ادامه داد: تعداد 178 واحد مسکونی و تجاری هفته گذشته در روستای مذکور در آتش‌سوزی تخریب شده است.

شفیعی‌ثابت تعداد مالکان واحدهای سوخته شده را 90 نفر اعلام کرد و افزود: بافت چوبی و متراکم روستای امامزاده ابراهیم (ع) در آتش‌سوزی صد درصد تخریب شده است.

فرماندار شفت 40 نفر از مالکان واحدهای تخریب شده را دارای بیمه خواند و تصریح کرد: جلسه بیمه با مالکان مذکور مبنی بر پرداخت خسارت واحدها برگزار شده است.

وی 22 نفر از مالکان واحدهای آسیب‌دیده را زیر پوشش کمیته امداد دانست و بیان کرد: گروهی از کمیته امداد کشور به منظور بررسی وضعیت افراد مذکور به گیلان سفر کردند.

شفیعی‌ثابت تعداد چهار نفر از خسارت‌دیدگان را زیر پوشش بهزیستی عنوان کرد و گفت: سازمان مذکور وضعیت افراد آسیب‌دیده را بررسی می‌کند.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر و دستگاه‌های امدادی از ساعت‌های اولیه آتش‌سوزی در محل حادثه حاضر بودند، اظهار کرد: آواربرداری از واحدهای آسیب دیده در روستای امامزاده ابراهیم (ع) آغاز شده است.

وی استقرار واحد آتش‌نشانی و پرداخت وام به منظور بازسازی واحدهای در آتش سوخته شده را از خواسته‌های مردم روستای مذکور اعلام کرد و یادآور شد: واحد آتش‌نشانی با دستور استاندار گیلان در روستای امامزاده ابراهیم (ع) مستقر می‌شود.

شفیعی‌ثابت با بیان اینکه بانک‌های عامل برای پرداخت وام برای واحدهای آسیب‌دیده ورود کردند، خاطرنشان کرد: دو نفر مجروحان حادثه پس از مداوا از بیمارستان ترخیص شدند.

انتهای پیام/84001/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول