اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کودکان و نوجوانان بهزیستی استان اصفهان:

ابطال پروانه مهدکودک در استان اصفهان نداشته‌ایم

مسئول کودکان و نوجوانان بهزیستی استان اصفهان گفت: تا به حال هیچ یک از شکایات از مهدهای کودک منجر به ابطال پروانه مهد کودکی در این استان نشده است.

ابطال پروانه مهدکودک در استان اصفهان نداشته‌ایم

عفت نجف‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: والدین در صورتی که تخلفی در مورد شهریه و یا رفتار نامناسب با کودکان را شاهد بودند و می‌توانند تخلف را به اداره بهزیستی گزارش دهند تا رسیدگی و برخورد لازم با متخلفان صورت گیرد.

وی ادامه داد: در برخی از شکایاتی که به بهزیستی می‌شود جلسه‌ای را با حضور والدین و مدیر مهد کودک ترتیب می‌دهیم تا با گفت‌وگو مسئله را حل کنیم و در صورتی که شهریه بیشتری گرفته شده باشد به والدین بازگردانده می‌شود.

مسئول کودکان و نوجوانان بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: در هر یک از شهرستان‌ها نیز یک کمیته رسیدگی به شکایات و تخلفات وجود دارد که افراد می‌توانند به این کمیته طرح شکایت کنند اعضای این کمیته رئیس اداره بهزیستی شهرستان، کارشناس مسئول امور کودکان شهرستان و نمایندگان کانون توسعه مهد کودک شهرستان هستند.

این مسئول تصریح کرد: بازرسان اداره بهزیستی به صورت سرزده و گردشی اقدام به بازرسی از مهدهای کودک می‌کنند و در صورتی که تخلفی را مشاهده کنند تذکر داده می‌شود و یک ماه فرصت داده می‌شود تا تخلف برطرف شود دوباره بازدید صورت می‌گیرد در صورتی که رفع نشود در مرحله سوم منجر به ابطال پروانه مهد کودک می‌شود.

نجف‌پور متذکر شد: اداره بهزیستی اقدام به راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی در خیابان جی کرده است که در این مرکز اقدام به برگزاری دوره‌های مربی گری کرده‌ایم و افراد متقاضی می‌بایست 100ساعت آموزش ببینند که 40 ساعت آن عملی و 620 ساعت آن به صورت تئوری است و پس از شرکت در آزمون و قبولی کارت مربی گری را دریافت می‌ کنند.

انتهای پیام/63021/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول