اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی خبرداد

جمع‌آوری معتادان خطرناک به همراه مواد مخدر در تبریز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی از جمع‌آوری 750 معتاد خطرناک و کشف مقادیری مواد مخدر در کلانشهر تبریز خبر داد.

جمع‌آوری معتادان خطرناک به همراه مواد مخدر در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید باغبان ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده کلانشهر تبریز در طول خردادماه، 750 معتاد جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

وی افزود: در این مدت، پنج عملیات پاکسازی به مرحله اجرا درآمده و 20 نفر توزیع‌کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

باغبان با اشاره به کشفیات صورت گرفته نیز گفت: در این مدت مقادیر قابل توجهی از انواع مختلف مواد مخدر، آلات استعمال و توزین مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی تأکید کرد: غیر از پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر، کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها و مجامع کارگری حضور یافته و بیش از 20 هزار نفر را از اثرات سوءمصرف مواد مخدر آگاه و اطلاع‌رسانی کرده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: مبارزه جدی با سوداگران مرگ در دستورکار پلیس بوده و برای ریشه کردن این بلای خانمانسوز عزم و جدیت عمومی و همگانی در جامعه لازم است.

وی گفت: مبارزه قاطع و پیشگیرانه با موضوع مواد مخدر نیازمند هماهنگی و مساعدت همه مسئولان است که امیدواریم حرکت جدی و رو به جلو در این زمینه را شاهد باشیم.

باغبان بیان کرد: سازمان‌های مرتبط از نظر تکلیف ذاتی خود باید در این حوزه همکاری بیشتری کنند تا بتوانیم برنامه‌های پیش‌بینی شده را اجرایی کنیم. 

وی با اشاره به اینکه مبارزه جدی با معضل مواد مخدر نیازمند عزم و اراده همگانی است، افزود: مواد افیونی مخدر یک تهدید جهانی به شمار می‌رود و دشمنان نظام اسلامی ترویج مواد مخدر را در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان مورد توجه قرار داده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی، هدف دشمنان انقلاب اسلامی را آلوده کردن جامعه و سوق دادن نیروهای جوان و توانمند به سمت پوچی، بی‌هدف و ضعف دانست و متذکر شد: فرد معتاد نمی‌تواند در برابر دشمن و دسیسه‌هایش مقاومت و ایستادگی کند.

باغبان در پایان اضافه کرد: مسئولان نهادهای فرهنگی با جدیت، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی را در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها پیگیری و در این زمینه کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/60001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول