اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو ماه گذشته

23 پرونده قاچاق در استان مرکزی تشکیل شد

مدیرکل گمرکات استان مرکزی از تشکیل 23 پرونده قاچاق طی دو ماه گذشته در این استان خبر داد.

23 پرونده قاچاق در استان مرکزی تشکیل شد

مهدی میراشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طی دو ماه گذشته 23 پرونده قضایی و قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در گمرکات استان تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش 36 درصد افزایش و از نظر تعداد 57 درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: از مجموع این تعداد پرونده، 22 پرونده بالای 10 میلیون ریال بوده که تاکنون هفت پرونده ضبط قطعی و شش پرونده برائت شده است.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: از کل پرونده‌های برائت شده یک پرونده و از کل پرونده‌های ضبط قطعی شده هفت مورد مربوط به سال‌های گذشته بوده است.

به گفته وی، کالاهای کشف شده شامل پوشاک، موتورسیکلت، تجهیزات دریافت ماهواره، انواع گوشی موبایل، انواع لوازم آرایشی، برنج، پارچه، مشروبات الکی، لوازم یدکی خودرو، لوازم برقی و ... بوده است.

میراشرفی در بخش دیگری از سخنان خود میزان درآمد گمرکات استان در فروردین و اردیبهشت‌ماه گذشته را 25 میلیارد و 997 میلیون و 362 هزار ریال عنوان کرد و گفت: در این مدت میزان درآمد مالیات بر ارزش افزوده استان نیز حدود 40 میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/87008/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول