اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 ماه نخست امسال صورت گرفت

کشف 102 میلیارد و 600 میلیون ریال کالای قاچاق در خراسان‌رضوی

دبیر کمیسون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی گفت: 102 میلیارد و 600 میلیون ریال کالای قاچاق در دو ماه نخست امسال کشف شد که میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 76 درصد رشد داشته است.

کشف 102 میلیارد و 600 میلیون ریال کالای قاچاق در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پرویز فروزان‌فر ظهر امروز در نخستین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان مشهد اظهار داشت: 102 میلیارد و 600 میلیون ریال کالای قاچاق در دو ماه نخست امسال کشف شد که میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 76 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به کشفیات یاد شده توسط پلیس مبارزه با قاچاق خراسان‌رضوی گفت: در همین مورد 17 باند قاچاق متلاشی، 466 متهم دستگیر و 60 دستگاه خودرو توقیف شده است.

فروزان‌فر مسیر عمده ورود کالای قاچاق به استان خراسان‌رضوی را مرزهای غربی دانست و خاطرنشان کرد: کالاهای قاچاق وارد شده به استان شامل لوازم خانگی، انواع دارو، پوشاک و انواع لوازم آرایشی است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی در ارتباط با تشکیل کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: سال گذشته 225 جلسه در کمیسیون‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان برگزار شده است که با توجه به لزوم مبارزه با مافیای قاچاق در سطح استان لزوم تشکیل این کمیسیون ضروری است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی ابراز امیدواری کرد: با تشکیل و برگزاری جلسات منظم کمیسیون یاد شده جلوی داد و ستد کالای قاچاق گرفته شود.

در این جلسه فرماندار مشهد و رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در ارتباط با لزوم مبارزه با قاچاق گندم و آرد با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت مشهد تاکید کرد.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول