اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا اول تیر ماه

مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش کشوری قرآن و سلامت تمدید شد

دبیر علمی همایش کشوری قرآن و سلامت آخرین مهلت ارسال خلاصه و اصل مقالات همایش کشوری قرآن و سلامت در مشهد را به ترتیب اول تیر و چهارم تیر ماه عنوان کرد.

مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش کشوری قرآن و سلامت تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل‌آموزش و پرورش خراسان‌رضوی، محمد محمدی اظهار کرد: پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رویان یک آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد مقدس برای نخستین‌بار فراخوان همایش کشوری قرآن و سلامت را برگزار می‌کند.

وی افزود: تمام دانش‌آموزان می‌توانند با ارسال مقالات و ارائه آخرین دستاوردهای نوین تحقیقی خود در زمینه‌های مورد بحث همایش و مشارکت فعال داشته باشند.

محمدی تصریح کرد: اخلاق پزشکی، بهداشت و پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌ها، سلامت روان، تغذیه و خلقت انسان از منظر قرآن، سنت و طب از جمله محورهای همایش است.

دبیر علمی همایش کشوری قرآن و سلامت در ارتباط با شیوه ارسال مقالات، اظهار کرد: خلاصه مقالات باید حاوی عنوان مقاله، نام نویسنده یا نویسندگان، آدرس پستی و الکترونیکی، تلفن ثابت و همراه ارائه کننده مقاله، مقدمه و اهداف، روش تحقیق، نتایج و بحث و نتیجه‌گیری باشد.

محمدی افزود: اصل مقالات با سایز 12 و فونت Arial در محیط 2007 Word تنظیم و ارسال شود.

وی آخرین مهلت ارسال خلاصه و اصل مقالات را به ترتیب اول تیر و چهارم تیر ماه عنوان کرد و افزود: خلاصه مقالات فقط به پست الکترونیکی zistquran@razaviedu.ir ارسال شود.

محمدی در ارتباط با زمان و مکان برگزاری همایش، گفت: این همایش در 13 تیر ماه در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رویان یک آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد مقدس، واقع در کوچه سجادی یک روبروی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول