اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس:

کاندیدا‌ها به جای نقد شخصیتی یکدیگر عملکرد هم را نقد و بررسی کنند

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد هر یک از کاندیدا‌ها برای مردم ملاک است و مردم انتظار دارند که کاندیدا‌ها به جای نقد شخصیتی یکدیگر عملکرد یکدیگر را نقد و بررسی کنند.

کاندیدا‌ها به جای نقد شخصیتی یکدیگر عملکرد هم را نقد و بررسی کنند

محمدعلی اسفنانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اخلاق‌مداری باید به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری باشد، اظهار کرد: کاندیدا‌ها باید برنامه‌ها، فعالیت‌ها و عملکرد اجرایی خود را در بخش‌های مختلف به مردم ارائه کنند.

وی به مناظره‌های برگزار شده برای معرفی کاندیدا‌های یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: تمام مذاکرات به خوبی و به صورت مطلوب برگزار شده، اما به نظر می‌رسد که آخرین مناظره از گیرایی بیشتری برای مردم برخوردار بوده است.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه البته باید عنوان شود که رفتار‌های کاندیدا‌ها در مذاکرات پیشین محترمانه‌تر و تنها برای معرفی عملکرد و فعالیت‌های خود بوده است، تصریح کرد: اگر چه در مذاکره اخیر صحبت‌هایی بین کاندیدا‌ها رد و بدل شده که مطلوب نبوده است، اما این صحبت‌ها سبب شده که مردم در جریان روند کاری کاندیدا‌ها قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه مذاکره‌ای ملاک و شایسته است که یک کاندیدا برنامه‌های اصلی خود را ارائه کند و سایر کاندیدا‌ها به صورت منصفانه به نقد این برنامه‌ها بپردازند، اضافه کرد: اما مذاکره اخیر کاندیدا‌ها نشان داده است که کاندیدا‌ها به دنبال به رخ کشیدن رفتار‌‌های اشتباه گذشته یکدیگر بوده‌اند.

اسفنانی با اشاره به اینکه رفتار‌های گذشته باید عبرت‌آموز باشد تا این رفتار‌ها به صورت مجدد تکرار نشود، تاکید کرد: به رخ کشیدن رفتار‌های اشتباه گذشته مشکلی از مشکلات کشور را برطرف نمی‌کند و به نظر می‌رسد که کاندیدا‌ها در مذاکره اخیر رفتاری تخریبی داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه به صورت قطعی از محمدباقر قالیباف به عنوان کاندیدای اصلح یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنم، افزود: رفتار قالیباف در مناظره اخیر منصفانه‌تر از سایر کاندیدا‌ها بود و قالیباف درصدد نقد شخصیتی سایر کاندیدا‌ها نبوده است.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقد قالیباف نوعی نقد عملکردی بوده است، گفت: عملکرد هر یک از کاندیدا‌ها برای مردم ملاک است و مردم انتظار دارند که کاندیدا‌ها به جای نقد شخصیتی یکدیگر عملکرد یکدیگر را نقد و بررسی کنند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول