اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مرکزی قالیباف در اصفهان:

قالیباف درصدد برطرف کردن چالش‌های اقتصادی است

دبیر ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان گفت: قالیباف به عنوان مدیری توانمند و اجرایی با یک برنامه مدیریتی درصدد برطرف کردن چالش‌های اقتصادی کشور است.

قالیباف درصدد برطرف کردن چالش‌های اقتصادی است

محسن پورسینا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید برای رفع چالش‌ها و تنگنا‌های اقتصادی موجود در کشور برنامه داشته باشد، اظهار داشت: رئیس قوه مجریه باید به دنبال ایجاد تغییر و تحول در مباحث اقتصادی کشور باشد.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود که مردم با دید باز نسبت به انتخاب کاندیدای اصلح برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری اقدام کنند، عنوان کرد: رئیس قوه مجریه نباید به صورت شتاب‌زده برای مشکلات و نا‌هنجاری‌های اقتصادی تصمیم‌گیری کند و قالیباف به عنوان مدیری توانمند و اجرایی با یک برنامه مدیریتی درصدد برطرف کردن چالش‌های اقتصادی کشور است.

دبیر ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان با تأکید بر اینکه مناظره‌های برگزار شده حاکی از این بوده که هیچ یک از هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درصدد تخریب یکدیگر نبوده‌اند، تصریح کرد: این افراد با رعایت حرمت یکدیگر و تنها با معرفی خود و دیدگاه‌های خود به مردم در این مناظره‌ها شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هفته بیشتر به برگزاری یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده است، ادامه داد: این هفته به عنوان هفته گرم شدن تنور انتخابات است و فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها باید در راستای حضور حداکثری مردم در این انتخابات باشد.

پورسینا وقوع حماسه سیاسی را در کشور از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب دانست و تأکید کرد: مردم باید با حضور حداکثری در این انتخابات حماسه سیاسی را در کشور خلق کنند و انتخابات 24 خرداد و خلق این حماسه همانند خاری در چشمان دشمنان است.

وی با تأکید بر اینکه کاندیدا‌ها باید با سلایق و برنامه‌های مختلف در این انتخابات شرکت ‌کنند، افزود: مردم باید بهترین فرد را از میان هشت کاندیدای ریاست جمهوری انتخاب کرده و فردی اجرایی و عملیاتی را برای ریاست قوه مجریه انتخاب کنند.

انتهای پیام/63004/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول