اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد قالیباف در لنجان خبر داد

قالیباف توانایی ساماندهی مشکلات کشور را دارد

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در لنجان گفت: کشور ایران اکنون نیازمند مدیریتی قوی برای رفع مشکلات کشور است و در این راستا قالیباف می‌تواند مشکلات کشور را سامان‌دهی کند.

قالیباف توانایی ساماندهی مشکلات کشور را دارد

علی براتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار کرد:  تک تک افراد جامعه می‌توانند در این حماسه پرشکوه نقش داشته باشند.

وی افزود: کشور ایران اکنون نیازمند مدیریتی قوی است تا بتواند مشکلات گوناگون کشور در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را رفع کند.

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در لنجان تاکید کرد: این مدیریت قوی سبب می‌شود که در تمام عرصه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشیم و در آن صورت است که در بعد بین‌المللی نیز پیشرفت قابل توجهی خواهیم داشت.

وی با اشاره به نقش و حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد گفت: اگر رئیس‌جمهوری با رأی بالا بر سر کار بیاید پشتوانه محکمی در پشت سر خود احساس می‌کند و به یقین با انگیزه بیشتری به خدمت‌رسانی مشغول می‌شود.

انتهای پیام/63008/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول