اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری:

برپایی کنسرت در ساری تسهیل شد/معقول نیست شهردار لیست ارائه دهد

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه برگزاری جشن و کنسرت در ساری تسهیل شده است، گفت: در گذشته برای برگزاری کنسرت موسیقی در ساری با مشکل مواجه بودیم.

برپایی کنسرت در ساری تسهیل شد/معقول نیست شهردار لیست ارائه دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمال باقری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: راه‌اندازی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، از مطالبات ما در شورای شهر ساری بود.

وی ادامه داد:‌ با این دیدگاه که کارهای فرهنگی و اجتماعی در حوزه پر کردن اوقات فراغت و برنامه‌های شاد و جشن، نیاز شهر است.

باقری با اشاره به اینکه برگزاری جشن و کنسرت در ساری تسهیل شده است، یادآور شد: در گذشته برای برگزاری کنسرت موسیقی در ساری با مشکل مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه زندگی شاد شهروندی، الزاماتی دارد و فقط منوط به برگزاری جشن و کنسرت نیست، خاطر نشان کرد: توجه همه‌جانبه به مسائل شهری می‌تواند ایجاد کننده شادابی در زندگی شهرنشینی باشد.

باقری با اشاره به اینکه امروز اگر متکدی در شهر نبینیم، نشاط به همراه می‌آورد، گفت: اگر کارتن‌خواب‌ها را در شهر نبینیم و به زیباسازی شهر توجه کنیم، شاداب‌تر زندگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد مراکز تفریحی و توریستی در ساری هستیم، ادامه داد: مردم با استفاده از این مراکز تا حدودی به رضایتمندی در زندگی شهری دست می‌یابند.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر ساری با اشاره به اینکه اولویت من بعد از انتخابات و حضور مجدد در شورا، توجه بیشتر به مسائل فرهنگی و اجتماعی است، تصریح کرد:‌ ضمن اینکه یک‌سری کارهای معمول از جمله ساخت پل، بازگشایی خیابان و ... هم باید بر اساس طرح تفصیلی انجام شود.

وی درباره ارائه لیست‌های انتخاباتی توسط برخی افراد خاص، گفت: از این لیست‌ها اطلاعی ندارم و البته شعور و فهم مردم را بالاتر از این می‌دانم که بخواهند بر اساس نظر دیگران رأی دهند.

باقری خاطر نشان کرد: گاهی رفتارهای ما، شعور و فهم مردم را زیر سؤال می‌برد.

وی درباره برخی بدعت‌ها اظهار داشت: اصل بر این است که اعضای شورا بعد از انتخاب شدن توسط مردم، شهردار را انتخاب کنند و معقول به نظر نمی‌رسد کسی که شهردار است بخواهد لیست ارائه دهد.

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه ارائه لیست برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی ایراد ندارد، تصریح کرد: ممکن است عده‌ای بخواهند از افرادی که وجهه خوبی پیدا کردند، استفاده و یا سوء‌استفاده کنند و این موضوع به ساز و کار بین خود افراد، برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه من هم از گوشه و کنار سخنانی شنیده‌ام، ادامه داد: نمی‌دانم لیستی ارائه شده است یا نه.

باقری با اشاره به اینکه شهرداری مجاز نیست از اموال عمومی برای افراد خاصی تبلیغات کند، یادآور شد: اگر در این زمینه به یقین برسیم، برخورد می‌کنیم و با کسی تعارف نداریم.

انتهای پیام/86007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول