اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم خبر داد

ایجاد 10 پایگاه اطلاع‌رسانی در ایام نیمه خرداد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم از برپایی 10 پایگاه اطلاع‌رسانی به منظور راهنمایی مسافران و توزیع بسته‌های فرهنگی بین آنان خبر داد.

ایجاد 10 پایگاه اطلاع‌رسانی در ایام نیمه خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،‌ علی حاجی رضا به تشریح فعالیت‌های روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کلانشهر قم در خصوص اقدامات صورت گرفته در ایام 14 و 15 خرداد پرداخت و اظهار داشت: به منظور اطلاع‌رسانی به زائران و مسافران شهر مقدس قم در ایام نیمه خرداد ‌10 پایگاه اطلاع‌رسانی در اماکن و محور‌های پر تردد شهر مقدس قم از جمله اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و پارک‌سوار‌ها ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در این پایگاه‌ها نیروهای شهرداری و هلال احمر ضمن توزیع محصولات فرهنگی و بروشورهای اطلاع‌رسانی، به سوالات مختلف مسافران در خصوص مسیرهای منتهی به حرم مطهر،‌ اماکن خرید سوغات مرغوب قم،‌ مراکز خرید و بازارها و همچنین فروشگاه‌های عرضه مایحتاج و نیاز‌های اساسی مانند آب خنک و یخ بهداشتی پاسخ گفته و مردم را راهنمایی کردند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کلانشهر قم ادامه داد: برای آشنایی مسافران‌ بیش از 10 هزار نسخه نقشه  راهنمای شهر مقدس قم در این پایگاه‌ها توزیع شد، ‌همچنین بسته‌های فرهنگی با محصولاتی که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سایر دستگاه‌های فرهنگی استان تهیه شده، در اختیار زائرین شهر مقدس قم قرار گرفت.

حاجی رضا با اشاره به اینکه نیرو‌های مستقر در این پایگاه‌ها قبل از آغاز کار طی دوره‌ای با نحوه برخورد مناسب با مسافران و همچنین اماکن مختلف زیارتی، ‌سیاحتی و مراکز خدماتی و رفاهی آشنا شدند، بیان داشت: تمام فعالیت‌هایی که در مجموعه شهرداری کلانشهر قم برای استقبال و خدمات دهی به زائران نیمه خرداد شهر مقدس قم انجام شده‌، توسط ستاد‌های خبری شهرنیوز از طریق درج اخبار در این پایگاه خبری و ارسال پیامک و همچنین ارسال اخبار برای خبرگزاری‌ها ‌اطلاع‌رسانی شده است.

وی در پایان با بیان اینکه سامانه 137 شهرداری قم نیز در این ایام به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات و خدمات مورد نیاز زائران و مسافران شهر مقدس قم بود خاطرنشان کرد: عملکرد شهرداری قم در این ایام، حاصل تلاش و همفکری و همکاری تمام مدیران و پرسنل سخت کوش شهرداری قم بود که امیدواریم رضایت مسافران و زائران شهر کریمه اهل بیت (س) را جلب کرده باشد.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول