اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهروان در گفت‌وگو با فارس:

ایران برای صعود به جام جهانی 2014 امیدوار شد/ همراهی 100 هزار تماشاگر با ملی‌پوشان

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی مقابل قطر برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل امیدوار شد.

ایران برای صعود به جام جهانی 2014 امیدوار شد/ همراهی 100 هزار تماشاگر با ملی‌پوشان

غلامرضا بهروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازیکنان در مقابل قطر یک فوتبال ایرانی و باتعصب ارائه دادند که به شایستگی به سه امتیاز بازی دست یافتند.

وی افزود: بازیکنان در بازی مقابل قطر نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و با وحدت و همدلی در زمین حریف پیروز شدند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به بازی درخشان و کم‌نقص ملی‌پوشان در دوحه تصریح کرد: با این پیروزی ارزشمند روحیه و انگیزه بازیکنان چند برابر شد و در دو بازی آینده با استرس کمتری مقابل حریفان ظاهر خواهند شد.

بهروان با اشاره به دو بازی سخت مقابل تیم‌های لبنان و کره جنوبی عنوان داشت: بازیکنان تیم ملی نباید از برد مقابل قطر مغرور شوند و تیم لبنان را ضعیف بشمارند.

وی با اشاره به حضور 100 هزار نفری تماشاگران در استادیوم آزادی تهران در بازی مقابل لبنان اظهار داشت: بازیکنان باید تمام تجربه و تعصب خودشان و همچنین با تشویق هواداران یک پیروزی پرگل مقابل لبنان کسب کنند و کار را برای صعود تمام کنند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: برای صعود و موفقیت تیم ملی در دو بازی آینده بازیکنان و کادر فنی به حمایت مسئولان، مردم و به ویژه رسانه‌ها نیاز دارند.

بهروان درباره حضور وینگادا در کنار کادر فنی تیم ملی فوتبال ابراز داشت: انتخاب آقای وینگادا تفکر کی روش سرمربی تیم ملی بود که به نظرم حرکت خوبی برای تغییر تکنیک و تفکر دو مربی خوب فوتبال دنیا بود.

وی در پایان با تبریک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر به فدراسیون و مردم ایران اظهار داشت: در صورت پیروزی مقابل لبنان و همچنین کره می‌توانیم به عنوان تیم نخست راهی جام جهانی 2014 برزیل شویم تا میلیون‌ها هموطن را خوشحال کنیم.

به گزارش فارس،  تیم ملی فوتبال کشورمان با این پیروزی 10 امتیازی شد و پس از تیم های کره جنوبی 11 امتیازی و ازبکستان 10 امتیازی در جایگاه سوم قرار دارد.

انتهای پیام/86005/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول