اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زمان مجمع کونگ‌فو اعلام شد

هیئت کونگ‌فوی اصفهان پس از سه سال صاحب رئیس می‌شود

مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو استان اصفهان پنج شنبه هفته جاری برگزار می‌شود تا این هیئت پس از سه سال بدون رئیسی به سر و سامان برسد.

هیئت کونگ‌فوی اصفهان پس از سه سال صاحب رئیس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و موافقت فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی قرار است مجمع انتخاباتی هیئت روز پنج شنبه هفته جاری برگزار شود.

پس از برکناری رمضان علی احمدی از سرپرستی هیئت‌ کونگ‌فوی استان اصفهان، معاون امور توسعه اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به عنوان سرپرست این هیئت معرفی شد.

پس از اینکه بحث سرپرستی غلام ابراهیمی برای هیئت فوتبال استان اصفهان مطرح شد، قرار بود سرپرست جدیدی برای هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان معرفی شود با این حال فدراسیون کونگ‌فو با گزینه معرفی شده از سوی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برای سرپرستی هیئت کونگ‌فو موافقت نکرد تا مجمع انتخاباتی تعیین کننده رئیس هیئت باشد.

در حال حاضر حمزه داودی، حیدرعلی عارفیان، حمیدرضا رجبی، محمدرضا سهرابی و محمدرضا کاظم‌زاده برای ریاست هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو ثبت نام کرده‌ و برای ریاست هیئت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش فارس، در مجمع انتخاباتی قبلی هیئت کونگ‌فو مجتبی شیرزادی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول