اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آباده:

کاندیداهای شوراها صداقت در گفتار داشته باشند

سرپرست فرمانداری آباده گفت: کاندیداها خویشتن‌داری، قانون‌مداری، عدم تخریب یکدیگر و صداقت در گفتار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کاندیداهای شوراها صداقت در گفتار داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری آباده، پرویز فتاحی در جلسه توجیهی کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی آباده که با حضور اعضای شورای تأمین این شهرستان در سالن شهرداری آباده برگزار شد در سخنانی با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و رحلت امام خمینی (ره)، هدف از برگزاری این جلسه را یادآوری و تذکر موارد قانونی در بحث تبلیغات کاندیداها و همچنین پاسخ به سئوالات آنان دانست.

وی به عظمت و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا پرداخت و گفت: انقلاب ما به برکت رهبری امام خمینی (ره) و مجاهدت‌های مردم ولایی و در ادامه رهبری مقام معظم رهبری تشکیل و دوام یافت.

این مسئول افزود: امروز دنیا به اقتدار و عظمت این انقلاب معترف شده و دشمن قسم خورده ما به انحای مختلف از جمله جنگ تحمیلی، ترور و جاسوسی سعی در براندازی این انقلاب را داشت اما شکست خورد و به جنگ نرم و رسانه‌ای روی آورد.

فتاحی هدف جنگ نرم دشمن را از بین بردن اعتقادات مردم و منحرف کردن انقلاب از مسیر آرمان‌هایش دانست و گفت: تنها راه مقابله با جنگ نرم داشتن بصیرت است چرا که عدم بصیرت در مردم برخی کشورهای منطقه سبب چیره شدن دشمن بر آنان شده است.

سرپرست فرمانداری آباده به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: مردم نقطه قوت نظام هستند و دشمن روی این نقطه قوت دست گذاشته و می‌خواهد آنان را از صحنه‌های مختلف نظام دور کند.

وی اضافه کرد: اکنون موقعیت حساسی است و همگی ما باید با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای تحقق حماسه سیاسی با آگاهی و بصیرت وارد میدان انتخابات شده و به دور از اهداف شخصی برای ایجاد یک حماسه ماندگار تلاش کنیم.

فتاحی گفت: کاندیداها خویشتن‌داری، قانون‌مداری، حفظ وحدت و همدلی، عدم تخریب یکدیگر و صداقت در گفتار را سرلوحه کار خود قرار داده و در راستای تبلیغ فقط به تشریح برنامه‌های آینده خود بپردازند.

در ادامه این جلسه رئیس ستاد برگزاری انتخابات در این شهرستان و برخی اعضای شورای تأمین به سئوالات کاندیداها پاسخ دادند.

به گزارش فارس، شهرستان آباده با جمعیتی بیش از 100 هزار نفر، دارای پنج شهر، یک بخش و 19 روستا بوده و در فاصله 270 کیلومتری شمال شیراز قرار گرفته است.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول