اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس قم خبر داد

حضور تیم‌های قم در لیگ دسته یک تنیس کشور

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: تیم‌های مردان و بانوان قم امسال در مسابقات لیگ دسته یک تنیس باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌روند.

حضور تیم‌های قم در لیگ دسته یک تنیس کشور

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: هدف از حضور تیم‌های مردان و بانوان قم در مسابقات لیگ دسته یک تنیس باشگاه‌های کشور کسب جواز صعود به لیگ برتر است و به همین خاطر هر دو تیم تمرینات و کارهای آماده سازی خود را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: امسال تنیس قم با توجه به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته دو تنیس مردان باشگاه‌های کشور توسط تیم شهید صدوقی در بخش مردان در لیگ دسته یک حضور دارد و تیم بانوان نیز با توجه به مقام سومی سال گذشته خود در لیگ دسته دو در لیگ دسته اول به میدان خواهد رفت.

دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز داشت: رقابت‌های لیگ دسته دو تنیس مردان باشگاه‌های کشور در اردیبهشت ماه به میزبانی آمل برگزار شد و تیم اعزامی شهید صدوقی قم با کسب برتری مقابل تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت و به لیگ دسته اول کشور صعود کرد.

خاتمی در ادامه با اشاره به وضعیت حال حاضر تنیس قم اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان زمین‌های تنیس مجموعه شهید حیدریان امکانات خوبی برای تمرین و مسابقه در اختیار تنیس‌بازان قمی قرار داده‌اند و با فراغ بال برای تمرین و مسابقه برنامه‌ریزی می‌کنیم.

دبیر هیئت تنیس استان قم تأکید کرد: امسال تیم بسیار خوبی در هر دو بخش مردان و بانوان داریم زیرا نفرات ما در هر دو تیم در مسابقات دسته دو باشگاه‌های کشور چهره درخشانی از خود به نمایش گذاشتند و تنیس‌بازان با تجربه‌ای هستند.

وی بیان داشت: قم در رشته تنیس توانمندی و استعدادهای بالقوه‌ای دارد و معتقدم در صورتی که بتوانیم از تیم‌های حاضر در لیگ به خوبی حمایت کنیم، قم می‌تواند در سال‌های آینده حتی بازیکن مطرح نیز به تیم‌های ملی و سایر تیم‌های لیگ برتر معرفی کند.

خاتمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در زمین تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان، جایگاه مناسبی برای تماشاگران در نظر گرفته شده و از تمام علاقمندان به این رشته جذاب ورزشی دعوت می‌کنم از امکانات این ورزش مفرح استفاده کنند، به خصوص از خانواده‌ها و شهروندان قمی می‌خواهیم در برنامه‌های اوقات فراغت فرزندان خود را به این رشته ورزشی بیاورند.

انتهای پیام/78002/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول