اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی قم:

کمانداران قم به دلیل محدودیت‌های مالی در لیگ برتر شرکت نمی‌کنند

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم از عدم حضور کمانداران قمی در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به دلیل مواجهه با محدودیت‌های مالی خبر داد.

کمانداران قم به دلیل محدودیت‌های مالی در لیگ برتر شرکت نمی‌کنند

اسماعیل ملامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بعد از نخستین حضور در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور در سال 1390 یکی از مهمترین برنامه‌های هیئت در سال جاری حضور در لیگ برتر سال 92 بود.

وی ادامه داد: برای حضور در لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور در سال جاری برنامه ریزی کرده بودیم و آمادگی خود را نیز به فدراسیون اعلام کرده بودیم اما واقعیت این است که با بررسی‌هایی که انجام دادیم نتوانستیم موانع مالی را برطرف کنیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم افزود: قرار بود تیم تیراندازی با کمان مردان قم با نام مبین همچون دو سال قبل در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور حضور یابد اما این امکان فراهم نیست و نمی‌توانیم در لیگ برتر حضور یابیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیراندازی با کمان قم این موجودیت و ظرفیت را دارد که با نفرات بومی در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور حضور یابد تصریح کرد: قطعاً همین گونه است زیرا اگر توانمندی حضور در لیگ را نداشتیم قطعاً اعلام آمادگی نمی‌کردیم.

ملامحمدی عنوان داشت: در یکی از کمان‌ها نیاز به تقویت تیم داشتیم که برای آن هم نفر مورد نظر را انتخاب کرده بودیم اما با این شرایط از این به بعد تنها برای حضور در رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی کشور برنامه‌ریزی می‌کنیم و در لیگ برتر حضور نخواهیم یافت.

وی با بیان اینکه زنگ آغاز فصل جدید مسابقات لیگ تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور با میزبانی فولاد ماهان سپاهان به صدا در می‌آید، ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تیراندازی با کمان شروع فصل جدید لیگ تیراندازی با کمان به میزبانی فولاد ماهان سپاهان انجام می‌شود.

ملامحمدی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در دو رشته خاطرنشان کرد: کمانداران شرکت‌کننده در لیگ خارج از سالن تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور، رقابت خود را در رشته‌های ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهند کرد.

وی یادآور شد: در این مسابقات کمانداران مدعی در قالب تیم‌های افق سپید تهران، بافق یزد، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، بانک ملی گلستان، هیئت شهرکرد، کیش، نفت امیدیه، دهکده کمانداران کردستان، ترانه آبی دریا از گیلان، بانک قوامین (ناجا تهران)، هیئت قزوین و هیئت زنجان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم اضافه کرد: همچنین در کامپوند بانوان چهار تیم، ریکرو بانوان چهار تیم، کامپوند مردان شش تیم و در رشته ریکرو مردان 10 تیم حضور دارند و هفته اول این مسابقات در روز چهارشنبه 29 خرداد ماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول