اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم

مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام در چرام برگزار شد

به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی پیر جماران مردم شهیدپرور چرام از مصلای نماز جمعه به صورت دسته‌های عزاداری و سینه‌زنان به سمت مسجد جامع چرام حرکت کردند.

مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام در چرام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی پیر جماران امام خمینی (ره) مردم شهیدپرور چرام از محل مصلای نماز جمعه به صورت دسته‌های عزاداری و سینه‌زنان به سمت مسجد جامع چرام حرکت کردند.

در این عزاداری که به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، اقشار مردم اعم از پیر و جوان، مرد و زن، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان سلحشور، کسبه و بازاریان با سوز دل و چشم‌های اشکبار حضور یافتند.

مردم چرام به نشان ارادت خود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی در این مراسم حضور یافتند و آنچنان ضجه زده و صحنه‌هایی پدید آوردند که نمونه آن در روز رحلت امام خمینی (ره) مشاهده شده بود.

آنان با عزاداری و ضجه‌های خود نشان دادند 24 سال پیش کسی را از دست دادند کـه عـزت پـایمال شـده‌ آن‌ها را بـازگـردانده بود.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) همچنان در مسجد جامع چرام با برنامه‌های سخنرانی و مداحی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/82002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول