اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

بزرگداشت یاد امام خمینی(ره) موجب تداوم نظام اسلامی است

فرماندر بیجار گفت: بزرگداشت نام و یاد حضرت امام خمینی (ره) در تداوم آرمان جمهوری اسلامی و حضور در صحنه‌هایی نظیر انتخابات، حماسه سیاسی را رقم خواهد زد.

بزرگداشت یاد امام خمینی(ره) موجب تداوم نظام اسلامی است

حمدالله کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار ضمن تسلیت رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: با گذشت 24 سال از عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) قافله سالار قیام خونین پانزده خرداد، اما همچنان یاد او و اندیشه‌های رهایی‌بخش ایشان بر دل و جان‌های آزادگان جهان و همه مسلمانان دنیا حکومت می‌کند.

وی مقام حضرت امام خمینی(ره) را مقامی والا برشمرد و اظهارد اشت: گرامیداشت مقام ایشان، باید عنوان به عنوان مدرسه بصیرت‌بخشی در جامعه مطرح شود.

فرماندار بیجار در ادامه امام خمینی را نماد بصیرت اسلامی، عزت و اقتدار دینی و قدرت بالای ایران اسلامی دانست و افزود: بزرگداشت 15 خرداد به معنی تجلیل و آموختن سیره بزرگ جان فدا کردن برای ولایت، اسلام و ایران است.

کریمی در ادامه صحنه 15 خرداد و نقش امام خمینی(ره) را به عنوان دانشگاهی برای درس گرفتن و عبرت‌آموزی از تاریخ دانست و گفت: 15 خرداد یکی از فرازهای مهم تاریخ ایران اسلام و از ایام‌الله‌هاست.

وی با اشاره به اینکه  امام خمینی موسس حکومت دین‌مدار و مردم‌سالار دینی است تصریح کرد: برگزاری انتخابات از جمله ظرفیت‌هایی است که حضرت امام راحل به تحقق آن اصرار داشتند تا جمهوریت نظام با گزینش افراد شایسته بتواند وجه اسلامی مغفول مانده در پیش از انقلاب اسلامی را در مصادر امور جاری سازد.

فرماندار بیجار خاطرنشان کرد: بی‌شک بزرگداشت نام و یاد حضرت امام خمینی (ره) در تداوم آرمان جمهوری اسلامی و حضور در صحنه‌هایی نظیر انتخابات، حماسه سیاسی را رقم خواهد زد و دشمنان انقلاب اسلامی را از توطئه‌هایشان مأیوس و خواب آنان را آشفته خواهد ساخت. 

وی همچنین با اشاره به قیام 15 خرداد گفت: یوم‌الله 15 خرداد در تاریخ سیاسی اسلام و ایران نقشی بسیار مهم و تاریخی داشته و منشأ تحولات شگرفی در تاریخ ایران و منطقه شده است.

کریمی 15 خرداد را آغازی برای نهضت انقلاب اسلامی و افقی برای پیروزی به رنگ ولایت و ولایت مداری دانست و با بیان این که 15 خرداد تجلی دیگری از عاشورای امام حسین(ع) بود، افزود: مردم نشان داده‌اند که با جان خود از حریم ولایت و انقلاب دفاع کرده و در مقابل استبداد و استعمار کاملاً ایستاده‌اند.

فرماندار بیجار در پایان از 15 خرداد ماه به عنوان تجلی پیروزی خون بر شمشیر و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی یاد کرد و بیان داشت: حضرت امام خمینی(ره)، چهره شاخص حماسه 15 خرداد بودند.

انتهای پیام/79015/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول