اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

17 هزار و 500 همدانی راهی حرم امام(ره) می‌شوند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اعزام 17 هزار و 500 همدانی به حرم امام خمینی(ره) خبر داد.

17 هزار و 500 همدانی راهی حرم امام(ره) می‌شوند

سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با قیام الهی خود آزادی‌خواهی را به جهانیان هدیه کرد، اظهار داشت: قیام و پیام امام خمینی(ره) امروز در تمام جهان ریشه دوانده است.

* نفوذ کلام امام خمینی معجزه کرد

وی با بیان اینکه امروزه تأثیر نفوذ کلام امام و پیام ایشان تمام دنیا را در برگرفته است، به موج بیداری اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: پیروزی مسلمانان در اقصی نقاط جهان و ایستادگی در برابر ظلم و ستم ناشی از تأثیرگذاری گفتمان امام خمینی(ره) دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پاسخ به چرایی تأثیرگذاری قیام امام خمینی(ره) گفت: به طور قطع چون قیام امام راحل بر اساس موازین اسلامی و برگرفته از قیام امام حسین(ع) بوده است، تأثیرات قابل توجهی را در جهان داشته است.

*وحدت مسلمانان ناشی از گفتمان امام(ره)

وی وحدت و انسجام موجود در میان مسلمانان جهان را ناشی از تأثیر پیام‌های امام خمینی(ره) دانست و ابراز داشت: امروز دشمنان نظام از تأثیر گفتمان امام راحل در ترس و هراس هستند و با هر برنامه‌ای قصد از بین بردن این تأثیر را دارند.

*حضور پرشور جوانان در مرقد امام(ره)

ابوحمزه با بیان اینکه حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مرقد امام(ره) و عزاداری برای ایشان نشان از ارادت آنها به بنیانگذار انقلاب دارد، افزود: دشمن با بصیرت و هوشیاری مردم ایران همواره در تنگنا قرار دارد.

وی از اعزام 17 هزار و 500 نفر از ارادتمندان امام راحل(ره) به مرقد ایشان خبر داد و گفت: این تعداد در قالب 430 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان سخنانش شخصیت امام خمینی(ره) را استثنایی و ممتاز دانست و ابراز داشت: مردم ایران باید همواره از این شخصیت معنوی الگو گرفته و زمینه توسعه و رشد ایران اسلامی را با توجه به منویات و آرمان‌های ایشان فراهم آورند.

انتهای پیام/89002/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول