اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

گلایه قاری بین‌المللی از مسئولان مرکز قرآنی اوقاف/ تبعیض قائل نشوید

یکی از قاریان بین‌المللی کشورمان با انتقاد از مدیریت مسابقات بین المللی قران کریم تصریح کرد: در برگزاری مسابقات و دعوت از فعالان قرآنی نباید بنا بر سلیقه شخصی عمل کرد.

گلایه قاری بین‌المللی از مسئولان مرکز قرآنی اوقاف/ تبعیض قائل نشوید

«حسین فردی» از قاریان بین‌المللی قران کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به رشد قابل توجه مسابقات بین المللی قرآن گفت: مسابقات بین‌المللی قران کریم در تهران از داوری و جایگاه خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه باید برای حضور نخبگان قرآنی جهان در مسابقات بین المللی قرآن کریم انگیزه‌ای ایجاد کرد، افزود: در مسابقات بین‌المللی قران کریم که در امارات برگزار می‌شود، به تمامی شرکت کنندگان مبلغی به جهت حضورشان در مسابقات اعطا می‌شود که این امر انگیزه‌ای برای شرکت و درخشیدن افراد می‌شود.

نفر اول رشته قرائت در مسابقات بین‌المللی سال 86 با انتقاد از مدیریت مسابقات بین المللی قران کریم تصریح کرد: در برگزاری مسابقات و دعوت از فعالان قرآنی نباید بنا بر سلیقه شخصی عمل کرد.

وی ادامه داد: من در سال 86 نفر اول بخش قرائت در مسابقات بین‌الملی قرآن کریم شدم اما متاسفانه مسئولان حتی یک بار هم از من به عنوان قاری قرآن در مراسمی دعوت به عمل نیاوردند، در صورتی که اکنون شاهد حضور برخی از قاریان رده پایین از کشورهای مختلف در مسابقات بین‌المللی قرآن هستیم.

فردی، دعوت و تشکیل جلسات با نخبگان قرآنی را یکی از راه‌های پیشرفت و گسترش مبانی قرآن عنوان کرد و گفت: دعوت قاریان بین‌المللی و ایده گرفتن از نظرات آن‌ها باعث بهتر برگزار شدن مسابقات بین‌المللی می‌شود.

این قاری بین‌المللی خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولان برگزاری مسابقات بین‌المللی قران کریم، به نظرات نخبگان قرآنی توجهی نکرده و پیشنهادات آن‌ها را در برگزاری مسابقات اعمال نمی‌کنند.

انتهای پیام/م.خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول