اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

عادلی در گفت‌وگو با فارس:

مسابقات بین‌المللی قرآن دسیسه‌ علیه شیعیان را خنثی کرده است

قاری بین‌المللی کشورمان قاریان را سفرای فرهنگی هر کشوری دانست و گفت: حضور قاریان سایر کشورها در ایران و مشاهده سبک و سیاق قرآنی شیعیان دسیسه علیه ایرانیان را خنثی کرده است.

مسابقات بین‌المللی قرآن دسیسه‌ علیه شیعیان را خنثی کرده است

«مهدی عادلی»، قاری بین‌المللی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم می‌تواند در بین نوجوانان و جوانان ایجاد انگیزه کند، گفت: برای اینکه دستاوردهای این مسابقات در جامعه عملی شود باید هدف‌گذاری و تعریف مناسبی صورت گیرد و تمامی مسئولان همکاری کنند.

عادلی با اشاره به اینکه قاریان سفرای فرهنگی هر کشوری هستند، تصریح کرد: باید قاریان علاوه بر شکوفایی استعدادها و کسب توانمندی‌های بسیار، در فعالیت‌های قرآنی، برای درخشیدن در تمامی عرصه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه قرآن تأثیر مثبتی در مخاطب می‌گذارد، افزود: کسی که به عنوان قاری بین‌المللی انتخاب می‌شود، بهتر است به زبان عربی و انگلیسی تسلط داشته باشد تا علاوه بر ارتباط مثبت با سایر قاریان، ببیند که قاری ایرانی با زبان فارسی و مذهب شیعه قرآن را به چه زیبایی تلاوت می‌کند.

عادلی با اشاره به اینکه جریان قرآنی ایران با جریان مشابه در کشور مصر برابری می‌کند، ادامه داد: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم باعث شده که قاریان ایرانی با وجود نقشه‌های شوم دنیای استکبار جایگاه خود را در سطح بین‌المللی پیدا کنند.

انتهای پیام/م.خ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول