اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون خواستار شد

پرهیز از تک رأی دادن به کاندیداهای شوراها

امام جمعه کازرون گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی باید به دور از تعصبات قومی و فامیلی تمام اعضای مورد نیاز مد نظر باشد و از دادن تک رأی خودداری شود.

پرهیز از تک رأی دادن به کاندیداهای شوراها

حجت‌الاسلام محمد خرسند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون با گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سخنانی اظهار داشت: امام (ره) اسلام را از کنج غربت، عزلت و انزوا نجات داد و به متن زندگی بشر وارد کرد و به معنای واقعی احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) بود.

وی مردم‌داری، توجه به محرومان و فقرا و کوخ‌نشینان و سفارش آنان به مسئولان را از جمله خصوصیات حضرت امام (ره) برشمرد و گفت: امروزه چهره نورانی حضرت امام و خصوصیات بارز دیگر آن حضرت باید به نسل جوان معرفی شود.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه امام (ره) در راستای حفظ نظام با هیچ‌کس تعارف نداشت تصریح کرد: امروزه این ویژگی در مقام معظم رهبری استوار بوده چنانکه نمونه آن در فتنه 88 مشاهده شد.

خرسند در ادامه به دو انتخابات مهم پیش رو اشاره کرد و از کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها خواست خارج از شرح وظایف سخن نگویند و وعده‌های توخالی به مردم ندهند.

وی از کاندیداهایی که برای جلب توجه مردم وعده‌های واهی و خلاف قانون سر می‌دهند انتقاد کرد و گفت: همین افراد پس از رأی آوردن در مقام عمل به وعده‌های واهی خود کلمه «نگذاشتند» را بر زبان جاری می‌سازند.

امام جمعه کازرون اذعان داشت: انتخابات شوراهای اسلامی نباید تحت‌الشاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد چرا که سرنوشت یک شهر در دستان آنان رقم می‌خورد.

خرسند به انتخاب افراد متدین، کارشناس و متخصص به مسائل شهری در انتخابات شوراهای اسلامی تأکید کرد و از مردم خواست به دور از تعصبات روستایی و شهریی، قومی و فامیلی به تمام اعضای مورد نیاز رأی بدهند و از دادن تک‌رأی خودداری کنند.

به گزارش فارس، تعداد اعضای مورد نیاز شورای اسلامی شهر کازرون 9 نفر است.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول