اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان خبر داد

کلاله بیشترین و آق‌قلا کمترین میانگین بارندگی در اردیبهشت ماه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: بیشترین میانگین بارندگی اردیبهشت ماه در محدوده کلاله با بیش از 106 میلیمتر و کمترین میانگین بارندگی در محدوده آق‌قلا نیز با بیش از 48 میلیمتر گزارش شده است.

کلاله بیشترین و آق‌قلا کمترین میانگین بارندگی در اردیبهشت ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، ایرج حیدریان اظهار داشت: میانگین بارندگی استان گلستان در اردیبهشت ماه سال 1392 در مقایسه با سال گذشته بیش از 97 درصد افزایش و نسبت به دوره شاخص درازمدت بیش از 59 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: میزان بارش‌های استان گلستان از ابتدای مهر 1391 تا پایان اردیبهشت ماه 1392 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 1.5 درصد افزایش و نسبت به دوره درازمدت بیش از 32 درصد افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان همچنین میانگین بارندگی در محدوده شهرستان گرگان در این ماه را بیش از 74 میلیمتر اعلام کرد و گفت: بارندگی‌ها در محدوده این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 87 درصد افزایش یافته است.

حیدریان افزود: جریان رودخانه‌ها در مدت مهر 1391 لغایت پایان اردیبهشت ماه سال جاری، نسبت به دوره شاخص در حوضه قره‌سو 30.5 درصد کاهش و در حوضه گرگانرود بیش از 30 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ذخیره آبخوان‌های آزاد زیرزمینی استان گلستان نیز در اردیبهشت ماه سال جاری در مقایسه با اردیبهشت سال گذشته بیش از 123 میلیون مترمکعب افزایش داشته است که در مقایسه با متوسط 21 سال گذشته، بیش از 129 میلیون مترمکعب افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/2307/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول